Странице

субота, 20. фебруар 2016.

Hrono ishrana....dr Gifing

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Kada sam pre izvesnog vremena shvatila da imam par viška kilograma odlučila da se time pozabavim. Naravno, nisam htela sama da sve uzmem u svoje ruke, kada ima neko stručan ko bi mogao da mi pomogne. Istraživala sam na internetu, gledala po društvenim mrežama i jednostavno se raspitivala. Svaka "dijeta"-korigovanje ishrane, se svodila na izgladnjivanje i loše preparate. Onda sam, preporukom moje mame i nekih stranica, otkrila hrono ishranu. Oduševila sam se rezultatom svih ljudi koji su se držali hrono ishrane, a i moja mama je njihov posetilac. Što mi je najdraže, Maja, sa Vitkog Gurmana nema ništa protiv nje...Takođe, oni imaju mnogo Fb stranica pa ću staviti neke od njih...
Fb stranice: Hrono ishranaHrono ishrana bez cenzure
Blogovi sa receptima: Hrono kuhinjaBobine hrono čarolije
Njihova stranica: dr Gifing
Znam da mnogo toga možemo naći na ovim stranicama, ali meni je bilo sigurno da sama vidim...
Hrono israna se naziva tako, jer je bitno vreme uzimanja određenih namirnica. Zna se tačno šta se jede za doručak i koje se namirnice kombinuju, za ručak i večeru takođe. Bitno je ne preskakati obroke, ne biti nikako gladan (treba dobro jesti svaki obrok), i praviti dovoljan razmak između obroka, gde ne trebamo ništa od hrane unositi (nema grickalica, nikakvih, pa ni zdravih).



Danas sam otišla tamo. Nalazi se u ulici Braće Nedića br. 1/B u Beogradu. Kada sam ušla tamo prvo sam popunila list na kome su bila pitanja koja se odnose na vaše zdravlje, broj godina, pola i ostalih stvari koje su neophodne za vaš pregled. Zatim, vas odvedu u neku sobicu u kojoj se nalazi InBody vaga koja vam pokazuje koliko iznosi vaša telesna masa. Ali ne samo vaša masa, nego koliki procenat te mase zauzima: voda, mišići, vitamini i najvažnije... masti. Pre stajanja na vagu morate skinuti sav nakit i svu odeću osim donjeg veša. Imate označena mesta gde vaša stvopala treba da budu i neke ručke koje bi trebalo da držite. Merenje se završava veoma brzo. I da, umalo da zaboravim, 2 sata pre merenja ne smete ništa ni da pojedete ni da popijete. Posle toga vas vode u sobu u kojoj pomoću neke, kao, olovke procenjuju na šta se intoletantni. To uopšte ne boli, pričate sa vašim nutricionistom i zaboravite da vam ona/on ustvari "bocka" prst. Moja nutricionistkinja se zove Darija Nieder. Ona je jedna predivna osoba i sve mi je divno objasnila... šta treba da jedem, koji dodaci između obroka treba da budu i koju fizičku aktivnost da upražnjavam. 

Ovako, ja ću sada da vam kažem moj režim ishrane i moju intoleranciju...Predložila bih vam da ne uzimate moju ishranu jer nisam sigurna kako će vama prijati i da li je dobra za vas, jer nutricionisti imaju za svakog drugačiji režim ishrane.

Intolerancija na: Pšenicu, sve vrste šećera, sve vrste mlečnih proizvoda, osim maslaca i mladog sira, žitarice, fruktozu (voće), sve vrste zaslađivača (čokolada, sladoled...), voćna sirća, kikiriki, orah, kesten, sva gazirana pića, margarin, pohovanu hranu, sve veštačke začine... 

Ražim ishrane:
Doručak: Počinje u 7/8 sati. Mogu jesti: 
1. Sendvič, sa anti aging hlebom, namazan puterom, ćureća prsa, preko list zelene salate, malo mladog sita i kašiku mlevenog lana.
2. Kuvana jaja sa 2 parčeta tosta i zelenom salatom.
3. Proja/palačinka/tortilja sa heljdom ili ovasom zajedno sa sirom, suhomestnatim proizvodima i salatom.
4. Omlet sa 2 kriške tosta i suhomesnatim proizvodima...

Ručak: Počinje 5 do 6 sati posle doručka. Mogu jesti:
1. Sve vrste mesa sa salatama. 
2. Neko zeleno povrće tipa: brokoli, keljd, prokej i ostalo povrće
 ove vrste.
3. Ribe tipa lososa, oslića, stuke, soma...itd.
4. Sve vrste pečuraka.

Večera: Počinje 5 do 6 sati posle ručka. Mogu jesti:
1. Kuvana/pržena belanca.
2. Konzenviranu ribu (tunjevina).
3.  Salata.
4. Pečurke.
5. Supica bez rezanaca.

Užina: Uzima se samo kada sam u školi i obuhvata skoro svo koštunjavo voče (badem, lešnik...)

Ima ovde još bezbroj kombinacija, a ja sam za sada ubacila ove :)

Ja ću dati sve od sebe da uspem u ovome, tako da mi držite palčeve...imam kontrolu 2. aprila. Za više informacija možete kontaktiradi ordinaciju dr Gifing i saznati sve o ceni i uslugama.

I to je to. Vidimo se u sledećem postu...ćao!
                          
                       

8 коментара:

  1. Odličan post, nadam se da ćeš uspeti u ovome! Ja baš i nemam kilograma viška, ali sam neki višak skinula tako što sam sve jela što i obično jedem, ali na malo drugačiji način. Umesto da jedem određenu količinu hrane u jednom trenutku, podelim jelo na delove i pravim pauze, ne velike. Takođe, ja sam alergična na skoro sve vrste povrća osim na neke mahunarke, ali sve ostalo jedem. Nisam ništa izbacivala iz ishrane, samo sam promenila način na koji unosim neke namirnice. Takođe, mislim da si jako mlada za tako nešto, jer još uvek rasteš, a kilogrami se mogu skinuti i na ovaj način :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Katie <3 Baš zato što još rastem i razvijam se nisam ništa htela sama i na svoju ruku, već sam se obratila stručnjacima i nutricionisti koji rade sa decom i adolescentima. rono israna nije dijeta već način israne i on bi trebao da se usvoji zauvek. Imaju oni i divne slatkiše, i voće i sve što nam treba... Hvala puno na podršci!

      Избриши
  2. Odličan post!Većina tinejdžerki trči ka mršavljenju putem dijeta,koje im uopšte nisu ni potrebne.Zaista,razumijem te,ali ti nimalo ne bi preporučila da to radiš sebi.Svi kilogrami koje izgubiš prilikom dijete će vratiti,čim se kreneš normalno hraniti.Prije bih ti preporučila vježbanje,možeš umanjiti količinu slatkiša ,koju unosiš I ugljikohidrata,ali ne izgladnjivanje.
    Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo ,kada bi mi uzvratila:)

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgladnjivanje nikako, to je najgore što možemo uraditi sebi! Naravno da ću pogledati tvoj blog i učlaniti se <3

      Избриши
  3. Odličan post! Ja imam 2-3 kilograma viška koje nikako ne mogu da izgubim, koliko god vežbala, šetala, manje jela slatkiše, ali to mi ne smeta previše. Možda i ja odlučim da se držim hrono ishrane. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 2-3 kilograma nije puno, predpostavljam da se oni i ne vide <3! Hvala draga!

      Избриши
  4. Baš imam jednu drugaricu koja želi da smrša i predložiću joj ovo. :)
    Nadam se (tj. znam :)) da ćeš uspeti, obavezno nam javi šta je bilo na kraju! :) <33333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Ešli, divna si kao i uvek :* Za sve savete (ono što znam) sam tu!

      Избриши