Странице

уторак, 22. март 2016.

The Liebster Award.

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde! 
Oh da, pre sam na svom blogu imala samo jedan tag ( KLIK ) a sada sam, evo, za manje od nedelju dana uradila 2. Tako da je danas po planu i programu ( kako bi naši nastavnici rekli ) The Liebster Award Tag. Pa ovaj tag, za razliku od drugih, ima dve funkcije. Prva, najvažnija i stalna funkcija je da se vi zabavite...normalno. Dok je druga funkcija reklamiranje blogova koji imaju manje od 200 članova. Za ovaj tag me je nominovala draga Nađa sa bloga Nadja's wordview i mnogo joj hvala na tome. A sada kada sam završila sa uvodom možemo da krenemo sa pravom tematikom ovog posta.




1. Koja je tvoja osobina kojom se ponosiš?
Hmmm, pa to bi definitivno bila iskrenost i posvećenost za neku određenu stvar. Ja nisam dobra u laganju, tako da sam oduvek sto posto iskrena prema svima. Možda nekima to ne deluje kao osobina kojom se treba ponositi, ali meni je lično veoma drago što je posedujem :).

2. Koja je tvoja najveća želja koju nameravaš da ostvariš u ovoj godini?
Pa imam ih nekoliko ali one se sve odnose na zdravlje, školu i blog. Ali ako bih morala da izaberem a u pitanju je nešto na šta možemo da utičemo definitivno bih izabrala uspeh na blogu u vidu kvalitetnijih postova kao i više pregleda i članova <3.


3. Da možeš da biraš gde bi se rodila, koje bi to mesto bilo?
Možda bih jedino promenila grad u kome sam rođena. Mnogo mi je drago što sam se rodila u Srbiji i to ne bih menjala ni za šta na svetu.... :).

4. Kada sve propadne, ko je tu za tebe?
Tu su sigurno na prvom mestu moja porodica i najbolja drugarica koji su tu za mene ma šta god se desi sa ili bez uticaja moje volje. Na čemu sam im maksimalno zahvalna.

5. Moto s kojim ideš kroz život?
Ima ih 3. Prvi sam "nasledila" od tate a on glasi "Svakog dana u svakom pogledu sve više i više napredujem". Drugi ste proičitali u mom postu "porazi i kako se suočiti sa njima": "Nije važno koliko puta padneš nego koliko puta ustaneš". I treći sam jednostavno pročitala kada mi ga je sestra napisala u spomenaru "Na kraju uvek sve ispadne dobro. Ako nije dobro onda nije ni kraj".



6. Po čemu se razlikuješ od drugih?
Uvek sam svoja. Nikada ne pratim slepo trendove i masu. Tačnije uvek stojim iza svog stava.

7. Trenutak koji nikada nećeš zaboraviti?
To je zasigurno bio trenutak kada sam prvi put izašla na plažu na moru. Pesak mi bockao stopala, hladnjikav vetrić mi je pirkao u lice. Čula sam nemirno pomeranje talasa kako pokušavaju da izađu iz svojih korita i prave savršenu harmoniju sa vetrom. Videla sam odsjaj sunca u vodi kao u ogledalo koji me je terao da žmirkam na visokom suncu. Taj trenutak mi i dalje stoji u pamćenju kao najlepši trenutak 2015-e godine... ili čak možda najlepši trenutak u poslednjih 14. godina.



8. Najdraži sport? Zašto baš taj?
Mislim da bih izabrala plivanje. Možda zato to u svom sastavu ne sadrži loptu i timske igrače na koje sam alergična xD. I da, to je jedini sport koji mi je odmah pošao od ruke.

9. Ljudska osobina koju prezireš?
Koliko volim iskrenost, toliko ne volim laži i prevare. Takođe mrzim ljude koji su dvolični, sujetni i gordi.

10. Knjiga koju nikad nećeš zaboraviti?
Huh, pa mislim da je to Sumrak Saga jer sam je čitala kad mi je bilo najteže... tako da mi je pomogla da pregrmim problem koji sam tada imala. Takođe me je naučila nekoliko stvari koje su vezane za život mnogih tinejdžera. Hvala Stefani Majer.

I to je to odgovorila sam na sva pitanja na koja mi je Nađa postavila. Hvala joj još jednom na tome.

Nominujem:
I ja stvarno ne zanam koga 5. da nominujem tako da se javite u komentar ako želite da uradite ovaj tag a  niste nominovani... <3

Moja pitanja za nominovane:
1. Šta tvoj blog predstavlja za tebe?
2. Šta smatraš svojom najvećom motivacijom?
3. Koj je tvoj omiljeni film svih vremena?
4. Kako se zove crtani koji te je krasio detinjstvo?
5. Opiši sebe u 3 reči!
6. Šta najčešće poručuješ kad odeš u centar (piceriju, pekaru tržni centar...)?
7. Koji je tvoj omiljeni slatkiš?
8. Da li si prijavljena u gratskoj biblioteci tamo gde živiš?
9. Da li znaš da voziš bicikl? Ako znaš, kako je izgledala tvoja prva vožnja?
10. Da li imaš svoju/svog BFF? Ako imaš kako ste se upoznali?



Pravila koja bi nominovani trebalo ispuniti:

1. Zahvalite se onome ko vas je nominovao i ostaite njegov link na vašem blogu!

2. Iskopirajte i prenesite nagradu na vašem blogu!

3. Nominujte 5-10 blogera koji će dobiti nagradu i koji imaju manje od 200 čitalaca!

4. Informišite i o njiovoj nagradi putem komentara na njiovom blogu!

5. Postavite 10 pitanja na koja nominovani treba da odgovore!

 I to je to od ovog posta, vidimo se u sledećem!



12 коментара:

  1. Pitanja su veoma zanimljiva i nemaš pojma koliko mi je drago što si me nominovala. Rado ću ovo uraditi u sledećem postu :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, odlično si odgovarala na pitanja! :) ❤ Divno si uradila tag. ❤❤ I bilo mi je zadovoljstvo da nominujem tako dobru blogerku. :) ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Anastasija,hvala ti puno na nominaciji!Upravo planiram da napisem ovaj tag :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv tag! Odličan post!☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični odgovori, i ja sam te takođe nominovala za ovaj tag, pa ga uradi ako želiš ☺

    Katie's Little Corner

    ОдговориИзбриши
  6. Super su ti odgovori, a pitanja su vrlo kreativna! :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши