Странице

субота, 09. април 2016.

#kuvajtesamnom Hrono pica

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
I evo me danas sa jednim zanimljivim receptom. Ali, pre nego što počnemo sa pisanjem sastojaka i načinom pravljenja želim da vam se izvinim što nisam dugo napisala ni jedan post. Imala sam jedan VELIKI kontrolni iz geografije prekjuče i danas takmičenje iz biologije. Sve je prošlo u savršenom redu. Mislim da možemo početi!
Da li ste ikada hteli da jedete picu a da nemate posle grižu savesti zbog viška kilograma? Pa postoji jedan recept za (verovali ili ne) UKUSNU picu sa mešavinom zdravih brašna. Ovu picu ja jedem za doručak jer se testo (u mojoj vrsti israne) ne jede za ručak i večeru. Prvo sam mislila sa da ova pica i neće biti baš ukusna, ali sam pogrešila. Ova hrono pica je moja omiljena hrana  u ovom periodu. Sada, kada sam završila sa hvaljenjem ove pice, mogu vam reći da su vam potrebni sledeći sastojci :
1. Speltino brašno,
2. Heljdino brašno,
3. Ječmeno brašno,
4. Prašak za pecivo,
5. Maslinovo ulje,
6. 120 ml vode (ili više),
7. Sok od paradajza,
8. Pileća prsa,
9. Tri (ili više) velike pečurke,
10. Jedno jaje,
11 Origano,
12. Mladi sir.




1. korak: Staviti 100g speltinog, 50g heljdinog i 50g ječmenog brašna u jednu činiju. Zatim dodati prašak za pecivo, kašiku ulja, pola kašičice soli i 120 ml vode. Sve to promešati rukom. Zbog različitosti brašna će vam se učiniti da vam treba više vode, ali vam ne treba... samo budite strpljivi.



2 korak: Uzmite izmešano brašno i stavite ga u pleh. Preko njega izmažite sos od paradajza. Zatim, ravnomerno, po vašem ukusu, stavite koliko želite origana. Isecite pileća prsa na kolutiće i naređajte ga na pici. Uzmite mlad sir i izmrvite ga po površini. Izrendajte ili isecite na listiće pečurke i satvite ih preko svega. I poslednje ali ne najmanje važno, slomite jaje i stavite na površinu pice. Posolite i pobiberite po ukusu. Pola sata pecite na 200C. Prijatno ! :D


To je to za ovaj post! Takođe, uskoro očekujte recept za zdravu Nutelu... Vidimo se!

6 коментара:

  1. Pošto u poslednje vreme vodim računa o ishrani moraću da isprobam ovaj recept. Izgleda zaista ukusno.☺♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Baš izgleda ukusno! Moraću ovo da probam. ♥

    Ako si već bila član mog bloga, zamolila bih te da se isčlaniš i ponovo učlaniš u moj blog, kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link). Ukoliko još uvijek nisi član mog bloga, to možeš postati sada -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam znala da postoji ukusna pica koja ne goji. :D ❤ Ova deluje preukusno. *---* Sigurno ću je napraviti (pa, pokušaću :D). Slike su predivne. ;* ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши