Странице

четвртак, 05. мај 2016.

Giveaway - 10 000 pregleda!

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Za vas danas imam giveaway! Giveaway je npravljen zbog mog ogromnog uspeha na blogu, a to je 10 000 pregleda. Možete pogledati na mom videu šta sam odlučila da vam poklonim za ovaj giweaway!




                                   

Giveaway nije internacionalan, tj. samo je za stanovnike Srbije. Poklončići su:
1. Knjiga: Legenda o sovi - Alan Garner ( izdavaštvo - Vulkan )
2. Planet Spa maska za lice ( proizvođač - Avon )
3. Senses gel za tuširanje - orhideja i malina ( proizvođač - Avon )
4. Gumica za brisanje  ( Jusk )

Pravila Giveaway-a su:
1. Prijavite se na moj Youtube kanal.
2. Lajkujte moju Facebook stranicu.Moderna "Štreberka"
3. Pratite me na instagramu: moderna_streberka
4. Dodajte me u Google+-u (nije obavezno)
5. U komentarima na ovom postu napišite ime neke knjige i opišite je svojim rečima.

I to je to, možete mi pisati komentare do 19. maja. Želim svima sreću!


  

12 коментара:

  1. Odličan video! Ja bih mnooogo volela da se prijavim za ovaj giveaway, ali nažalost nisam u prilici da to učinim, iako bih to jako volela... Imam samo jednu maaalu sugestiju, provaj da vežbaš "kontakt" sa kamerom, tj. da se trudiš da gledaš u kameru, kakva god da je ona, pošto ako gledaš u levu ili desnu stranu, ne ostvaruješ nikakav kontakt sa gledaocem, pa te je onda teško pratiti. Inače, sve je super i jako mi se sviđa tvoja soba ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Katie, obratiću pažnju na to sledeći put... <3 :)

      Избриши
  2. Sara You Know Who06. мај 2016. 21:03

    Svaka cast, cestitam za 10 000! Super si :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ti napisala mnogo toga ali nesto nije moglo da se postavi sori. Prelepa si i srecno sa daljim radom na yt :*

      Избриши
  3. Amor delirija... knjiga je baš onako emotivna i ostavlja te bez daha, ne možeš da prestaneš da je čitaš. Jednom rečju knjiga za ljubitelje romantike <333

    ОдговориИзбриши
  4. Pokloni su prelepi. ❤
    "Nismo stigli stigli da se oprostimo " Harlan Koben, vrlo emotivna, zapanjujuće uzbudljiva, knjiga koja se čita u jednom dahu. *-*❤

    ОдговориИзбриши