Странице

понедељак, 13. јун 2016.

#kuvajtesamnom Zdrav čoko-banana sladoled.


Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Pošto ja želim da uradim sve stvari koje sam isplanirala, dok se čuveni letnji raspust ne završi, počela sam da ispunjavam stvari sa liste... Jedna od stvari je ta da želim da pravim zdrave i ukusne slatkiše i da recept objavim na blog. Tako da je prvi recept koji ću sa vama podeliti čoko-banana sladoled. Porcija je za dve osobe a posledica pravljenja je inzvanredna! Pa počnimo :)

Potrebni sastojci:
- 4 banane.
- 2 kašike kakao praha (nikako više, kakao je tu da da boju i malo arome, ako preterate sladoled može da bude gorak)
- 2 parčeta crne čokolade (80% kakaoa).
- Fruktoza po želji.

Trajanje pripreme: 70 min - 80 min

Priprema slatkiša: 

- Banane oljuštiti i iseći na kolutiće. Staviti u blender. Zatim dodati 2 kašike kakao praha. U blender staviti kašičicu fruktoze ( Ja nisam stavila, a i ovako mi je bilo preslatko tako da bih vam preporučila da je ne stavljate ) Sve izblendati.




-Staviti sladoled u zamrzivač na sat vremena.




-Zatim, istopiti jedno parče čokolade na sladoled a drugo parče jesti uporedno sa njim... Ja bih ovo iskreno nazvala pudingom zbog njegovi fizičkih osobina, ali dobro, može da prođe i kao sladoled :D. 



Prijatno :)

Nadam se da sam se ovaj recept svideo, sigurno ću objavljivati još pregršt zdravih i ukusnih recepata... 
To je to za ovaj post. Do sledećeg posta...




6 коментара:

  1. Odlican post,ovo izgleda jako fino!! Takoder svida mi se sto si sama to radila i bas mi je drago da je neko stavio recept sladoleda,vec duze vrijeme trazim neki,a u ovaj ne idu nesto pre skupi sastojci,super post!! :)
    Novi post --> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Njamii,ovo izgleda preukusno *-*
    Super post!

    Novi post : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jedva čekam isprobati ovo. *O*
    Odlična ideja. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши