Странице

недеља, 24. јул 2016.

Latinske izreke - ono što mene inspiriše :)

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Ja sam inače osoba koja naprosto obožava da čita, piše i gleda razne motivacione porukice i videe. I ne, ne gledam ih ja samo kada se osećam tužno, već ih čitam svako jutro opet i opet jer mi   pomažu da budem jača i puna samopouzdanja u toku dana. Mnogo toga se kod mene promenilo u poslednjih nekoliko nedelja, meseci, godina i tek sada počinjem da shvatam neke stvari: "Zašto je to ovako a nije onako?", "Zašto se ovo događa baš meni?" i tako dalje. Odbacila sam od sebe razne predrasude i počela da se bavim onim što mi je na dohvat ruke i onime u čemu sam dobra. U mom putu do saznavanja nekih činjenica i shvatanja strvari koje pre nisam mogla da shvatim pomogle su mi neke osobe. Ali sam takođe pomogla ja sama sebi motivišući se da idem dalje, ma šta god se dogodilo. Mnoge izreke su mi naročito otvarale put ka samoouzdanju koje imam sada. Istina, nije baš veliko ali nepreduje. Polako ali sigurno :).Ovo su neke od latinskih izreka koje su mi omiljene :D.

1. Amor omnija vincit. / Ljubav pobeđuje sve.


2. Ardua prima via est. / Svaki početak je težak.       

                                                                                                                   
3. Audaces fortuna iuvat. / Sreća pomaže hrabrima.

4. Cave ab homine unius libri. / Čuvaj se čoveka koji nije pročitao ni jednu knjigu.



5. Citius, altius, fortius! / Brže, više, jače!



6. Cogito, ergo sum. / Mislim, dakle postojim.



7. Dormit aliquando ius, moritur nunquam. / Pravda ponekad spava, ali nikada ne umire.



8.  Margaritas ante porcos. / Ne bacati bisere pred svinje.



9. Non uno iuctu arbor cadit. / Od jednog udarca drvo ne pada.



10. Per aspera ad astra. / Od trnja do zvezda.

 

I to je to za ovaj post, nadam se da ste uživali u ovom postu a mi se vidimo u sledećem!
                 -Koji su vaši omiljeni citati i da li volite da ih čitate i zapisujete?


8 коментара:

  1. Ova pod 2 mi se najvise svidja :D Super post ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ti mene svaki put oduševiš svojim idejama i kreativnošću. Baš mi je drago da još neko od mladih voli latinske poslovice.☺ Ja volim da ih zapisujem, ali i tražim po internetu, na svakom jeziku koji razumem i onda ih povremeno čitam.♥♥☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Višnja, drago mi je da ih još neko pored mene voli...♥♥♥☺

      Избриши
  3. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши