Странице

Maturska ekskurzija - još jedno iskustvo koje nikada neću zaboraviti = part 2 :)

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Ovaj post je trebao da izađe juče ali sam imala neki komplikacija oko kompjutera pa sam bila sprečena u tome. Ali dobro, mislim da mi nećete zameriti.
Za ovaj post vas čekaju utisci sa ekskurzije drugi deo sa 07.09. i 08.09. datuma. Nadam se da će vam se i ovaj deo dopasti kao što vam se i prošli dopao. Poseban pozdrav danas ima moj drug Nemanja koji je sa nestrpljenjem očekivao ovaj post :).
Posle kratko-dugog uvoda možemo početi :).

Drugog dana maturske smo imali obilazak manastira Rače kao i Bajine bašte.
Kada smo i dalje pospani od prethodne noći ustali da doročkujemo bilo je 8 sati. Doručkovali smo, bili malo po sobama i celom hotelu sveukupno (pili smo toplu čokolodu u baru) sve do 10 sati kada je došlo vreme da se krene putem Rače. Manasatir je zaista predivan i ostao mi je u veoma lepom sećanju. Slušali smo predavanje o manastiru, kupili smo neke suvenire i zapalili sveće. Posle tih aktivnosti smo imali malo vremena da prošetamo oko manastira pa smo se zatim ukrcali nazad u autobus sa namerom da odemo do Bajine bašte.

Manastir...

Zatim smo išli u Bajinu Baštu u botanicki muzej gde smo videli sve odlike biosvere na prostorima Tare. Uživali smo gledajući razne vrste insekata, dreća, cveća, prepariranih životinja i ostalih veoma zanimljiih stvari. Takođe smo i tamo kupili par magneta i tražili na 3D karti gde se nalazi naš hotel "Omorika".
Kada smo zaršili sa razgledanjem botaničkog muzeja malo smo se šetali Centrom pa smo otišli u "Ideu" da kupimo neke neophodne stvari za sutrašnji put.

3D mapa Tare

*---*

Sledećih par sati smo proveli na ručku i u svojim sobama. Ručali smo, slušali jedne te iste pesme po hiljadu puta, šetali se, pili još jednu toplu čokoladu, vozili se liftom (iako sam se liftom vozila sigurno milion puta ove vožnje su bile doživljaj zbog mojih plašljivih drugarica i "starog" lifta) slikali se i imali trač partiju. Nakon tih nekoliko sati odmora su neki otišli na bazen dok sam ja sa mojoj najboljom drugaricom i još drugara (kao i nastavnicom teničkog (razredni starešina drugog odeljenja)) išla da se prošetam "Omirika"-inom trim stazom. Šetali smo dobri jedan i po-dva sata a što je najgore nono-stop smo išli uzbrdo. Tako da sam isprepešačila stazu za celo leto :). U toku staze imate i par prepreka koje možete da prelazite uz upusta, tako da je muškoj ekipi šetača bilo veoma zanimljivo.

Hotel u kome smo odsedali...

Posle zamorne šetnje smo imali večeru pa posle toga neku žurkicu koja je bila slična kao i ona koja je bila odžana prethodne večeri. Divno smo se proveli pa nas je i posle žurke čekalo dugočasovno pričanje u sobi kao i "hvatanje" interneta koji je btw. dostupan samo u hodniku pa smo nas tri bukvalno sedele naslonjene na vrata.

"Hvataju" internet

Slika koju sam zaboravila da ubacim juče...sory Mako..

Takođe zaboraila da ubacim...
Interesantna činjenica: ONA je niža od mene :)

Sa besti, mada smo ispale veoma, veoma čudno...

Takođe slika od prošlog dana... sa pumpe :)

Sutradan smo doručkovali i maksimalno iskoristili preostalo vreme u hotelu. Zatim smo išli po još suvenira koji su se prodavali po uličnim tezgama. Još jenom išli do prodavnice, šetali se i ponovo otišli u hotel na ručak. Tamo smo i jeli tortu koju smo kupili našem drugu koji je taj dan slavio rođendan. Posle torte smo otišli u autobus i krenuli za Valjevo.

Tezge sa suvenirima

Put do Valjeva i Brankovine sam uglanom prespavala zbog prevelikog umora koji me je stigao zbog neprospavanih noći. Kada smo došli u Brankovinu tamo nas je čekao vodič koji nam je pričao zanimljivosti o ovom delu i Desanki Maksimović. Posetili smo njen grob, crkvu Svetog Arhangela Mihajla i Gavrila, staru i novu školu kao i dvorište sa ponekim kolibicama.

Grob Desanke Maksimović

"Magareća" klupa...

Deca savremenog veka i učionici novog veka :)

Posle obilaska Brankovine otišli smo u Valjevo da malo prošetamo. Išli smo do pekare da kupimo nešto za jelo. Išli smo obilaznim putem jer su kod Centra snimali film  "Zona Zamfirova 2".
Potom smo krenuli kući i vratili se oko 8 sati uveče.

Ispred je sniman film

Zanimljiva skulptura...

I to je to za ovaj post,  ja sam se veoma lepo provela na mojoj ekskurziji i drago mi je da je sve prošlo kako treba (osim gripa pod kojim sam sada :)) Žao mi je što su neke fotografije koje su fotografisane unutra ispale mutno ali to je sve posledica lošeg svetla...
Nadam se da vam se moj post dopao. A mi se vidimo u nekom od narednih u kome ćeme obrađivati neku, meni, uobičajenu temu.

1. Odlican post kao i slike,hvala sto si to podijelila s nama ☺

beautyakworld.blogspot.ba

2. Woow! Vidim da si se jako lijepo provela na ekskurziji *-* Preljepe fotografije!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: This is my life

3. post ti je super anastasija divne slike , inace da li bi mogla da mi odgovoris na mejl koji sam ti poslao

4. Divan post, eksurzina je zaista kepo i kvalitetno protejla. Ti si preslatka, Anastasijice! :D
    "Teen Queen"

5. Predivan post, slike su savršene, kao i obično :)
    Ekskurzija izgleda da je protekla baš fino i u redu, što se ne može reći i za moju prošlogodišnju, hahah. Inače i ja živim u Valjevu, slike su baš fine :)
    Izgleda da si imala baš lepo iskustvo!

mravawishes.blogspot.rs

Одговори
    1. Baš mi je žao što to nisam znala ranije... mogle smo da se vidimo :)
      Da, ekskurzija je bila sjajna i ne sumnjam da ćeš ti doživeti isto iskustvo u narednom periodu... :) <3

Избриши
  6. Ja sam takodje isla u Brankovinu i u Valjevo, a sedmi sam razred. Heheheh imamo neke stvari koje smo obe slikale🔐😘