Странице

недеља, 01. јануар 2017.

Hello 2017., goodbay 2016.

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Pre svega želim da vam poželim najsrećniju Novu godinu do sada. Želim vam da budete srećni, nasmejani, zdravi, puni ljubavi i pozitivne energije. Da što više maštate i ispunjavate vaše snove... jer to je smisao života, zar ne? 
Pa, mogu reći da sam ostala malo zatečena činjenicom da smo ušli u neku, sasvim nama nepoznatu, godinu. Na sreću, ili na žalost, stara 2016. godina je, sa svojih 366 dana iza nas, podsećajući nas na sve stari koje su nam se dogodile u toku nje. Moram priznati da je kod mene šareno... mogu reći da su u prošloj godini ružne i lepe stvari odigrale nerešen meč i da su moja osećanja što se 2016. godine tiče izmešana. Mada u jedno sam sigurna, a to je da će kao i svaka druga godina ostati u mom sećanju još dosta vremena podsećajući me na lekcije koje sam naučila. U nastavku posta planiram da vam pokažem koje su to stvari obeležile moju 2016 godinu i naravno da vam okačim par fotografijica iz tog vremena :).


Moja fotografija od prošle godine fotografisana u ovo vreme... :)

- Veća posvećenost blogu i drugim hobijima.
Mogu reći da je ova činjenica definitivno napravila prošlu godinu drugačiju od drugih. Moje slobodno vreme je postalo mnogo smislenije i koristim ga za stvari koje od mene prave boljeg čoveka. Počela sam da u svakoj maloj u stvari vidim nešto veliko, puno kreativnosti i nečeg lepog što nosi u sebi. Više ništa ne gledam površno, već pokušavam da ga proučim iz više uglova. Upoznala sam puno sjajnih ljudi sa kojima se sada veoma često dopisujem preko društveni mreža. Blog je postao uzrok mnogih divnih stvari koje su mi se desile životu i zbog toga sam veoma srećna. Knjige mi pomažu da izgradim sebe i neke stvari samim tim, malo bolje. A ostale, manje stvari, ispunjavaju moje vreme srećom i radošću.


Moj dnevnik kupljen 2016 godine.
- Prva kupljena kutija iznenađenja.
Prva kutija iznenađenja koju sam kupila bila je Infinity book box i sa prvih nekoliko narudžbina sam bila zaista očarana. Davali su sjajne knjige kao i book mark-ere i još neke poklone iznenađenja. Međutim, što je vreme više odmicalo te kutije su mi bile se više i više nezanimljive i jednostavno sam prestala da ih kupujem. Mada, moram priznati da je to bilo jedno stvarno lepo iskustvo :)



- Početak Hrono israne.
Početkom februara krenula sam na ovu vrstu ishrane. Mogu reći da su rezultati u mom zdravlju bili zaista veliki i ponosna sam na sebe što se toga tiče. Ponekad sam kršila pravila, ponekad sam se striktno držala svega i tako varirala. Sada sam se pred kraj godine malo opusila što se toga tiče ali nije toliko važno jer sada 16. idem na neke kontrolice gde će još malo da mi prilagode ishranu :). 

0
Hrono pica u toku pravljenja
- ProFemina >>> 15. godina Lepote i Zdravlja.
Ovo je događaj koji mi je definitino obeležio celu godinu i događaj koji do kraja života neću zaboraviti. To je bio trenutak kada shvatiš da se tvoj trud zaista isplati na ovaj ili onaj način... kao što bi Laza Lazarević rekao "Sve će to narod pozlatiti". Tamo sam upoznala pretalentovane devojke i jednostavno drugarice za ceo život sa kojima se sada aktivno čujem preko drštveni mreža. Videla sam mnoge pisce L&Z kao i još neke poznate ličnosti poput Une Senić i Nataše Kovačević koja je dobila ProFemina award. Zaista iskustvo koje se pamti.


- Ekskurzija u Novom Sadu i Sremsikm Karlovcima.
Ova ekskurzija je bila jednodnevna i bila mi je najdraža do tada. Obilazila sam neka mesta koja sam do tada samo viđala na slikama, pričala sam i fotografisala sam se sa drugarima, jela sladoled, vozila se u autobusu i uživala. 




- Radila sam moje prve intervijue
Stvar koja je zasigurno povezana sa ProFemina-om. Intervjuisala sam moje drugarice koje sam poznala u Beogradu i zaista sam uživala to radeći. Postavljala sam im pitanja o njihovim talentima i tako ih malo bolje upoznala. Shvatila sam da ja i prema tome (intervjuima) gajim neku vrstu ljubavi i zbog toga mi je veoma drago :).



- Odgledala sam mnoštvo sjajnih filmova i serija.

Prošla godina se po tome takođe mnogo razlikovala od ostalih. I pre sam gledala sve ovo ali u mnogo manjem intenzitetu. Ove godine sam odgledala po prvi put sve moje omiljene filmove i odgledala dve sjajne serije. Takođe u novembru sam i započela jednu koja se zove "Uvod u anatomiju" i već sam došla do treće sezone tako da jedva čekam da vidim šta će se dalje dogoditi... :)




- Maturska ekskurzija
Jedna od takođe najlepših događaja u mom životu je bila upravo maturska ekskurzija. Tamo sam se zaista predivno provela. Uživala sam u svakom mogućem trenutku (osim u putovanju :D) i trudila se da budem potuno pozitivna i srećna. Istina, posle nisam mogla da se odmorim narednih nedelju dana od nespavanja... ali mislim da je vredelo :).


- I na kraju: moj i blogov rođendan :).
Moglo bi se reći da sam prošle godine slavila dva rođendana. Prvo sam "proslavila" prvi rođendan mog bloga i tog dana sam se osećala veoma ponosno na samu sebe, koliko sam u stvari uspeha postigla za tih godinu dana pisanja. 
A onda sam 25. decembra proslavila moj 15. rođendan u krugu porodice i prijatelja. Taj dan je za mene bio zaista poseban i lep jer su u njemu bile sve osobe koje mi znače, ovako ili onako.

Broj pregleda na 1. rođendan bloga,.


I to je to za ovaj post dragi moji. Nadam se da ste uživali u njemu. Što se loših stvari tiče nisam htela da ih zaisujem ovde, jednostavno je ovo početak nekog novog poglavlja i mislim da u njega treba ući bez negativnosti :).

- Kako je prošla vaša 2016. godina, šta je na vas ostavilo najveći utisak?
-Šta očekujete od 2017. godine?




13 коментара:

  1. Drago mi je da ti je 2016. bila uspesna! Super post!!

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoja 2016. je bila jako zanimljiva i uspešna, neka ti 2017. bude još bolja.. najbolja do sadaa!! Srećna Nova godina, ovaj post ti je odličan, uživala sam čitajući :)

    https://bbooklovers.blogspot.rs/ Ovo je moj novi blog na temu knjiga, ukoliko te interesuje, pogledaj, učlani se i prati postove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, i tebi takođe srećna Nova godina. Inače pratim tvoj blog vec odavno i baš je lep :) ♡♡

      Избриши
  3. Supeer post, drago mi je zbog tebe :) ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Hvala Anči puno, i tebi takođe srećna Nova godina... 💕💓

      Избриши
  5. Prošla godina je za tebe bila baš uzbudljiva, uradila si mnogo super stvari. Čestitam ti na svemu!

    Sretna ti nova godina, želim ti sve najbolje, puno uspjeha, ljubavi i sreće :)
    Zapratila sam te i nadam se da će biti još super postova :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. -Predivan post!Veoma mi se dopada!Koliko vidim iz pročitanog teksta sam zaključila da ti je prošla godina bila sjajna!Drago mi je zbog toga!Srećni praznici,uživaj u njima,zaslužila si!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ove poslednje poruke ubijenih su beskrajno dužne. Ja sam davno bila na ekskurziji i sećam se da sam donela kući jednu knjižicu u kojoj su, između ostalog, bile iste poruke. I danas ih pamtim. :(
    _Seobe su uvek dobar izbor!

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши