Странице

Peti blogorođendan

 Hey hey heeeey!

Na današnji dan napisala sam svoj prvi post. Imala sam samo 14 godina. Imao je neke veze o upoznavanju. 50 činjenica o meni. Vrlo popularna tema tada, sećam se da je Marija Žeželj izbacila video na tu temu u slično vreme kada i ja. Čudno vreme. Imala sam i ja sama neki čudan plan u glavi i veoma drugačije ambicije nego što ih imam sada. Sećam se, želela sam da budem programer. Ne baš striktno sa tih 14 godina, ali oko te godine, oduzmi jednu ili dodaj dve. U smešne okolnosti me je život dovodio od tada, možda su i one bile ključne u promeni mojih stavova. Pa onda dolazimo do teze - da li su godine te koje te menjaju ili iskustva kroz koje prolazimo tokom njih. Upoznala sam puno ljudi, sa malim brojem sam zapravo ostala u onom pravom kontaktu, međutim, kada bih videla neke osobe na ulici mogla bih da im se javim sa prijatnim osećajem. I zahvalna sam na tome. Bože, zahvalna sam na svemu. I ne bih da dramatizujem ovaj srećan momenat kada je i faktički i tehnički moj drugi rođendan u kalentarskoj godini (drugi po važnosti makar, prvi po datumu), ali osećam se sentimentalno. Ne onako gde nam oči ispadnu posle plakanja kada shvatimo da više nećemo biti u kontaktu sa ljudima koje smo toliko voleli nekoliko meseci ranije, već ona srećna, lagana sentimentalnost. Hvala i tebi koji ovo čitaš. Hvala na svakom pregledu, komentaru, collabu i svemu što ovaj blog čini jedinstvenim :)

Zato Moderna Štreberko, moj BLOŽE, srećan rođendan. Idemo u dalje obede :D



Šaljem puno ljubavi, ostanite sigurni, a ja se nadam da ću u nedelju, kako i priliči, napisati jednu Nedeljnu preporuku. Lav ja! 




Нема коментара:

Постави коментар