Странице

Moji proizvodi za negu kose i tela

Kao što bi naši roditelji rekli: "Čistoća je pola zdravlja", ona je nama jedna od najvažnijih stvari svakog dana. Iako sam mlada, vremenom sam shvatila šta mojoj kosi i koži prija,a takođe bi i vi trebalo da saznate šta vama prija. Neko ima masnu kosu i kožu, neko suvu, nekome prijaju neki mirisi, drugima ne...


1. Kosa

Moja kosa je masna, tako da sam je morala često prati. Dugo sam tražila šampon koji bi mi odgovarao i dugo sam prala kosu sa Garnierovim šamponom sa mirisom lavande, jer taj miris obožavam. Postoje još Garnierovi šamponi sa mentom, narandžom i narom. Mentom i narandžom nisam baš bila oduševljenja, ali moram priznati da mi se nar baš sviđao. Onda sam otkrila nemački šampon "Krauterhof" sa ruzmarinom za masnu kosu. Ovaj šampon savršeno rešava problem moje masne kose tako da mi je kosa čista i do 3-4 dana.

ž


Ponekad, za posebne prilike, volim da moju kosu uvijem, ispeglam ili napravim cik-cak lokne. Imam prese za svaku od tih radnji, ali prethodno na kosu obavezno stavim Oriflejmovu kremu za zaštitu kose od toplote. Deluje!


2. Lice

Moram priznati da i nisam imala opasne probleme sa bubuljicama, tipa da mi  koža na licu bude upaljena zbog njih, ali mi se s' vremena na vreme pojavljivala po neka bubuljica . Prvo sam koristila Oriflejmovu masku jednom-dvaput mesecno, i stvarno, posle 10 minuta bubuljica je počela da se suši i vrlo brzo je nestajala. Moram napomenuti da sam masku stavljala jednom u dve nedelje najviše, i to čistom četkicom koju vidite na fotografiji. Ali kada se u intervalima između stavljane maske stvori velika bubuljuca, (što se dešavalo jedno vreme prilično često)  ja sam stavljala gel iz Oriflejma na tu bubuljicu. Ima jako dejstvo. Nekih sat vremena posle stavljanja gela bubuljica naprosto isčezne, te zbog toga gel treba stavljati isključivo na bubuljicu. Posle nekog vremena sam otkrila Garnierovu masku za lice 3 u1. Sa njom se umivam svako veče i posle nje stavljam Nivea Soft kremu da mi se lice ne bi zatezalo. Otkad koristim Garnierovu masku bubljica skoro pa više i nema.


3. Telo

Za tuširanje koristim Nivea ili Dove kupke, koje su se super pokazale. Za intimnu negu koristim Intimu roberts koje se, takođe, super pokazala a što je i najbitnije preporučrena je i klinički ispitana od strane pedrijatra.


Sledeća stavka su dezendoransi. Isprva sam koristila B.U. dezendoranse ali sam posle shvatila da mi ti slatki mirisi baš i ne odgovaraju. Raspitala sam se i saznala da imaju najblaže mirise, a da su ujedno i najkvalitetniji dezendoransi Dove. Odmah sam kupila dva komada original Dove i Dove freš. Od svih B.U. dezendoransa mi se svideo plavi Candy love.


Stvar koju sam koristila već u avgustu je bila krema za sunčanje Ova krema za sunčanje je sa faktorom 50, i moram priznati, da nisam imala ni jednu opekotinu taj period.


Koristila sam mnogo, mnogo krema za telo, sa raznim mirisima, ali nekako mi ovaj miris baš odgovara. Nju sam kupila u DM i kompanija koja je proiznodi se zove Balea. Oduvek sam volela miris kokosa, ali miris kokosa i šanel oraha je stvarno sjajna kombinacija.



4. Parfemi
Prvi parfem skroz levo je Midnight pearl njega stavljam retko jer je malo teži i za svečane prilike. U sredini je Disney parfem koji je veseo i ima cvetnu notu, stavljam ga često. Treći parfem ne znam kako se zove ali miriše na čokoladu i stavljam ga sa zadovoljstvom jer obožavam čokoladu :D .


5.Šminka

Od šminke sam prvo počela da stavljam bezbojni sjaj za usta a zatim sam pešla na malo jače nijanse sjajeva i omiljeni su mi Baby lips. Vremenom sam počela da koristim jače sjajeve koje sam najčešće kupovala u Oriflejmu. Omiljen bezbojni sjaj koji i sad obožavam da koristim zbog mirisa i hidratacije mi je Oriflejmov balzam (zlatni ćup). Pre par meseci sam počela da koristim maskaru a na "veoma važnim događajima" stavim i karmin koji vidite na slici. Inače je malo slabiji nego štro izgleda na slici. O bojama lakova koje volim ne moram da vam pričam, sve vidite iz priloženog. A zlatasta stvar na sredini slike je ustvari mini parfem koji nosim u torbici ako zaboravim da stavim neki od ona tri.

I to je to što se tiče ovog posta, vidimo se u sledećem. Ćaoo
:D

Нема коментара:

Постави коментар