Странице

Intervju sa mladim talentima #3 + pobednica giveaway-a




Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
I evo nas opet danas sa ovim divnim mladim talentima, a da biste saznali ko je pobednica giveaway-a nastavite da čitate ovaj post.

Teodora-Tara Stojanović:

Učenica Osnovne škole "Kosta Abrašević" u Resniku. Zaršila je prvi razred baletske škole "Lujo Davičo", a planira da upiše srednju baletsku školu , odsek Savremene igre. Bavi se pevanjem, učestvovala je u nekoiko mizičkih takmičenja, trenutno je u "Pinkovim zvezdicama" naTV Pink-u.

1. Kada si zavolela pevanje?
-Pevanje sam zavolela kada sam imala svega četiri godine.

2. Kada bi morala da izabereš između pevanja i plesa šta bi izabrala?
-Pevanje.

3. Koju vrstu muzike najviše voliš da slušaš i koja ti je omiljena pesma.
-Najviše volim pop muziku, a omiljena pesma mi je od Rihanne-Work

4. Kako usklađuješ obaveze u školi i pevanje?
-Normalno i bez problema, jer je pevanje nešto što volim i uživam u tome.

5. Učestvuješ u takmičenju "Pinkove Zvezdice" koje iskustvo nosiš odatle?

-Veliko iskustvo, jer sada više nemam tremu i mnogo sam napredovala u pogledu pevanja.





  Ksenija Stanković:

Odlična učenica Osnovne škole "Vuk Karadžić" i niže muzičke škole u Priboju. Svira klavir, bavi se sportom, lepo slika, dobro govori engleski, a najeća ljubav joj je pevanje. Pobeđivala je više puta na lokalnim muzičkim takmičenjima a učestvovala je i u drugoj sezoni "Pinkovih Zvezdica". U junu će predstavljati opštinu Priboj na najvećoj dečijoj manifestaciji "Srbija u ritmu Evrope" u organizaciji RTS-a. Pevaće na portugalskom jeziku.

1. Kako si zavolela pevanje i kako je izgledao tvoj prvi "dodir" sa muzikom?
-Često sam sa roditeljima pevala, što kod kuće, što kad smo putovali autom. Primetili su moj talenat i upisali me u muzičku školu. Moj prvi javni nastup je bio u pripremnom razredu muzičke škole povodom Osmog marta. Od tada sam učestvovala na raznim lokalnim takmičenjima na kojima sam bila veoma uspešna.

2. Znamo da si učestvovala na takmičenju "Pinkove zvezdice", kakvo iskustvo nosiš odatle? 
-Gledala sam prvu sezonu Pinkovih Zvezdica i dopalo mi se to što se tamo peva pop i rok, jer sam ja odrasla uz tu vrstu muzike. Predložila sam roditeljima da i ja okušam sreću u sledećoj sezoni, a oni su mi tu želju ispunili. Ponosna sam na to što sam, od oko 6000 dece, ušla u top 40. Upoznala sam mnogo ljudi i stekla pregršt dobri prijatelja. Svaki odlazak na novo snimanje donosio je radost i uzbuđenje. Tako da, taj period će mi definitivno ostati u najboljim sećanjima.

3. Koju vrstu muzike najviše voliš da slušaš i koja ti je omiljena pesma?
-Rok i pop, i to uglavnom strani. Teško mi je da se odlučim za omiljenu pesmu, ali bih izdvojila neke izvođače: Coldplay, The Verve, Evanescence, AC/DC, Nirvana, U2, Bryan Adams, Eric Clapton, Elton John, John Lennon... A evo i nekih domaćih: Dejan Cukić, Azra, Bjelo dugme, YU grupa, Oliver Mandić, Smak...

4. Pošto ćeš u junu učestovati na takmičenju "Srbija u ritmu Evrope" možeš li nam reći šta možemo očekivati od tvoje pesme i  nastupa?
-Pesma je na portugalskom jeziku i brzog je ritma. Pevam je u duetu sa drugaricom, i daćemo sve od sebe da budemo najbolje.

5. Imaš li neke hobije kojima se baviš a da to, naravno, nije pevanje ?
-Sakupljam deteline sa četiri, pet i šest listova, a do sada sam ih sakupila oko 400. Volim da slikam i crtam, igram odbojku, sviram klavir, volim da čitam i gledam filmove ( najviše fantastiku, npr. Tolkien ), takođe obožavam i krimi serije ( Castle ).

                                         

I za kraj želim da kažem da je pobednica giveaway-a učesnica pod brojem: 


Gledala sam i one koje su se prijavile sa youtube-a i sa bloga. Tako da je ispalo da je učesnica pod brojem 6: Nađa-Nadja's worldview. Pošalji mi na e-mail, koji imaš u kontaktima, svoje podatke.
Hvala divnim devojkama što su izdvojile vreme za mene...
A mi se vidimo u sledećem postu!




2 коментара:

  1. Devojke su divne. :) ❤
    Zaista izvini, ali nemam te u kontaktima. :/ Ako bi mogla da mi napišeš mejl ispod, ili ako ne želiš samo mi pošalješ poruku na: nadjadollsari@gmail.com, pa da ti napišem podatke. :) ❤

    ОдговориИзбриши