Странице

Intervju sa mladim talentima #4


Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
I danas mi je u listi obaveza pisalo "objavi post sa mladim talentima". Pa, zahvaljujući mom predivnom planeru danas ćete biti u prilici da čitate intervu sa dve pretalentovane devojčice sa istim imenom :).

Una Marelja 

Učenica Osnovne škole "Rade Končar" u Zemunu. Već se pet godina bavi gimnastikom, pored toga je trenirala i standardne i latino plesove i osvojila oko petnaest medalja sa takmičenja širom države. Bavi se i formacijskim plesom. Član je i modne kuće "Select", a i učestvovala je na modnim revijama.

1. Od koje godine se baviš gimnastikom i kada si shvatila da je to pravi sport za tebe?
- Od malena sam se bavila i volela sportove... bio to tenis ili gimnastika ili bilo koji drugi. U gimnastici sam se pronašla jer ne vidim sebe u nekim drugim sportovima, pritom, gimnastika je individualan sport , što je meni još više odgovaralo. Oko šest godina treniram. Počela sam sa četiri a završila sa deset. Posle tog perioda je usledio ples ^_^.

2.  Koliko dugo se baviš latino plesovima i kako si i zavolela?
-Ples je došao sasvim slučajno. U školi je bila neka prezentacija plesa, pa, iako su se moje drugarice tada bavile hip-hop plesom ja sam htela da se oprobam u nečemu drugačijem. Gimnasitika je bila moj sport, a ples je bila moja ljubav i umetnost kojom sam se bavila. Standardne i latino plesove sam veoma brzo zavolela i samtram da je to najlepši i najbolji sport koji jedna devojčica/devojka može da trenira. Devojčice uz ovaj predivni sport izrastaju u graciozne devojke koje imaju lepo i pravilno držanje.

3. Koja je tvoja najdraža medalja?
-Plesom sam se bavila mnogo profesionalnije nego gimnastikom. Sa plesom sam prvi put izašla na podijum, na takmičenje. Osvojila sam mnogo zlatnih medalja u veoma teškim kategorijama. Ne mogu da izdvojim neku posebno važnu, jer su meni sve veoma bitne i važne. Ali bih mogla da izdvojim momente kao što su: padanje na podijumu, gubljenje cipela neposredno pre izlaska na podijum za ples i spadanje punđe sa glave u sred igre :D. Mada, sve se to peživi i ispadne dobro.

4. Da li imaš još neki hobi osim igranja latino plesova i gimnastike?
-Hobi pored plesa je skoro pa nemoguć jer je ples sam po sebi jako zahtevan sport. Svaki dan moraš na makar sat vremena ući u salu i vežbati. Imam samo jedan hobi ( ako se to uopšte ubraja u hobije) a to je sakupljanje salveta.

5. Baviš se i modelingom. Koja je revija na tebe ostavila najjači utisak i za koju firmu radiš?
-Jako volim da se fotografišem i volela bih da se time bavim u budućnosti. Uživam u to tome i pruža mi zadovoljstvo. Obožavam revije Suzane Perić, Verice Rakočević... Jedinstvene su i posebne. Radim za modnu kuću Select. Kada počnem da se malo profesionalnije bavim modelingom volela bih da učestvujem i na nekoj velikoj reviji.




Una Gligić 

Učenica Osnovne škole "Prva vojvođanska brigada" u Novom Sadu. Bavi se ritmičkom gimnastikom. U ovom sportu je osvojila nekoliko medalja - srebro na Državnom prvenstvu i zlato na Trofeju Novog Sada. Volela bi da se još dugo bavi gimnastikom, jer je, kako kaže, neverovatno lep osećaj igrati na parteru i izvoditi razne akrobacije...

1. Kako si zavolela ritmičku gimnastiku?
-Gimnastikom sam počela da se bavim čisto iz dosade. Mislim, imala sam želju da nešto treniram, ali nisam znala šta pa je tu nastupila gimnastika. Ovaj sport sam zavolela pre svega jer sam upoznala divne prijatelje i jednostavno se pronašla u njemu.

2. Od kada se baviš ritmičkom gimnastikom?
-Gimnastikom sam počela da se bavim 2012. godine.

3. Koja ti medalja najviše znači?
-Najdraža medalja mi je sa međunarodnog takmičenja "Trofej Novog Sada" (kartegorija B juniorke). 

4. Kakav je osećaj izaći na scenu i odplesati svoju koreografiju?
-Osećaj je zaista nevorovatan. Igrati na parteru pred punom salom ljudi je zaista predivno i jedva čekam svaki sledeći nastup.

5. Da li imaš još neki hobi kojim se baviš?
-Pored gimnastike obožavam da čitam. 

                         


Hvala ovim pretalentovanim devojkama što su izdvojile vreme za mene <3
I to je to za ovaj post, mi se vidimo u sledećem, a do tada mi ostanite nasmejani!



Нема коментара:

Постави коментар