Странице

Uskrs

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Hristost Voskrese!
Želim svim ljudima koji ga proslavljaju srećan Uskrs.  Želim vam da ga proslavite sa ljudima koje volite, koji vam znače, jer mislim da ništa nije važnije od toga. Na današnji dan, Isus je vaskrsao i dao nam nadu za večno spasenje tako što je pobedio smrt. Tako da je, samim tim, ovaj dan jedan od najznačajnijih i najsrećnijih hrišćanski praznika.


Ustala sam jutros puna nekog posebnog osećaja. Ljubavi, sreće, divne energije koja i dalje isijava iz mene velikom snagom. I verujem da je sve ovo vezano za današnji dan. Mogu reći da sam veliki vernik. Verujem u Boga i sve ostale priče vezane za našu veru. I drago mi je zbog toga. Što, naravno, ne znači da ću vređati one koji ne pokazuju veru kako je pokazujem ja i one koji možda čak i ne veruju. Ovo je slobodna zemlja, otvorena za svačije mišljenje i odluke i to treba da poštujemo. Takođe se slažem sa Andrijanom kada je rekla da smo mi koji vređamo i pokazujemo mržnju prema tuđim odlukma (da npr. ne poste za Veliki petak) ne pokazujemo pravo lice vere. A to je da ne mrzimo i pokazujemo istu navedenu mržnju već imamo unutrašnji mir.


Svesna sam da je ova tema pomalo škakljiva ali sam imala potrebu da kažem svoje mišljenje o ovome pošto su se razna mišljenja vrtela po društvenim mrežama ovog dana. Volela bih da mi napišete  komentarima koje je vaše mišljenje što se ovoga tiče. Zaista bi volela da čujem. 


I to je to za ovaj post! Izvinite na malo čudnom izgledu fotografija ali to je zato što mi je telefon malo u kvaru te ne može da fotografiše dobro i iste te fotofrafije prebaci na kompjuter kako treba. Tako da sada fotografišem mojim, starim 1000 godina aparatom i nadam se da će sve to lepo ispasti. Volim vas i ljubim puno. 



4 коментара: