Странице

#My life: Grčka

Ćao ljudi! Kao što znate, u "50 facts about me" sam napisala da sam ove godine prvi put išla na more. Posetila sam Grčku i mesto po imenu Furka. Pa sam odlučila da vam napišem post o tome. Na odmor sam otišla krajem letnjeg raspusta, tačnije 20 avgusta.Odsela sam u hotelu po imenu "Estija".

Za taj hotel, stvarno, imam najveće pohvale i toplo ga preporučujem. Najviše od svega u tom hotelu mi se sviđala čistoća. Sve se caklilo, od soba preko dvorišta pa sve do bazena. Soba je bila sjajno opremljena, bazen je bio savršeno čist, a u prostranom dvorištu su se nalazile klupe, porodična ljuljaška, igračke za dečicu i jedna velika palma. 
Bazen



A da, umalo da zaboravim, svaka soba je imala svoju terasu sa prelepim pogledom.
Ovo sam ja :D
Čak smo na toj terasi uspeli da uhvatimo leptira.

Plaža u Furci je zaista prelepa, voda je bistra i topla. A što je najvažnije plaža ima plavu zastavicu.
Na ovoj slici se nalaze 3 zastave. Plava zastavica, zastava Grčke i zastava Evropske Unije


Jedan deo plaže noću



Naravno moram i da se pohvalim da sam naučila da plivam, i da sam sad prilično dobra u tome. Ko je bio u Grčkoj a da nije probao njihova dva najveća specijaliteta: Lokumades i Giros? Ja sam sa tim jelom i tom poslasticom oduševljena.
Lokumades

Giros

Ma koliko svi girosi u Grčkoj bili lepi ja sam izdvojila jednu pekaru koja, po meni, pravi najbolje girose.
Ali moja mama kaže da je od svega najlepši kadaif :D .Uvek verujte da će vam se nekada, cilj koji ste zacrtali, sigurno ostvariti. Ja sam svaki dan verovala da ću otići na more, i eto, uspela sam. Tako da verujte u svoje snove i oni će se 100% ostvariti.

I naravno ne zaboravite da uživate u svakom trenutku, jer život je samo jedan ;)


 Pozdavljam Vas do sledećeg posta, Pa paaaa

Нема коментара:

Постави коментар