Странице

#zivotjednetinejdzerke: Well, hello again!

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Kao prvo: želim da svim pripadnicima pravoslavne veroispovesti čestitam srećan Božić. Mir Božiji, Hristos se rodi!
Kao drugo: Srećna Nova godina! Dakle, 2018. je? Stvarno? Ah, vreme tako brzo i sporo prolazi u isto vreme. Na primer, ne mogu da verujem da je tako brzo došla 2018-ta, a ujedno mi se čini da su stvari koje su se dogodile sredinom prošle godine svetlosnim godinama daleko. Čudno, ha? Znam.

U decembru, proslavila sam svoj 16. rođendan. Bože, i dalje ne mogu da dođem sebi... stvarno. Prva stvar koja mi pada na pamet jeste, da sad živim u Americi, mogla bih da vozim automobil. Pod prisustvom punoletnih, da. Ali ipak bih ja vozila. Mada, na neki čudan način mi je drago što nije tako. Mislim, ne želim da mi dozvolu oduzmu posle  3-4 vožnje :)
Pravila sam, kako ja kažem, malu dnevnu pidžama žurku. Samo, bez pidžama. Ali sve ostalo je bilo prisutno. I prelepo sam se provela. Došli su mi prijatelji iz nove škole, iz stare škole, rodbina, prijatelji koje poznajem van škole.,.. Bilo je prelepo. I definitivno ću ovaj rođendan pamtiti kao jedan od  najlepših. 

Poklon od moje najbolje drugarice. Zar ne crta predivno *.*

Inače, počela sam da idem na časove novinarstva :D. Održavaju se u Pančevu u Elektrotehničkoj školi. Škola se zove Omnibus i prima određene mlade ljude zainteresovane za novinarstvo. Prijatelji (kolege) odatle postali su mi neka vrsta porodice. Volim da idem na sve radionice i to vreme mi je postalo jedno od omiljenih.
Takođe sam se ponovo upisala u RCT  Mihajlo Pupin ali ovog puta je oblast kojom se bavim kreativno pisanje. Još nisam počela jer ni časovi nisu počeli da se održavaju. Ali. u svakom slučaju jedva čekam :) 

Oko pola ekipice sa novinarstva <3

Tokom predhodnog vremena mnogo sam zavolela Pravo, čitam sve više knjiga, gledam mnogo više filmova i jednostavno uživam.  Volim ono što radim i te stvari me čine srećnom. To je najvažnije; biti zadovoljan sobom i svojim životom :)
Neka vas sila prati <3




A.M.

4 коментара:

  1. Srećna ti Nova godina, Božić i rođendan haha! Veoma mi je drago kada čujem da se neko stvarno ne dosađuje u životu i da uživa u onim pravim vrednostima! Želim ti još puuno lepih trenutaka! ♥ (:


    The Best Series In 2018?

    ОдговориИзбриши
  2. Srecni praznici I rodjendan sa malim zakasnjenjem.

    Novi post na mom blogu
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantan post :) Zapratila sam te,nadam se da ce i ti moj blog:
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши