Странице

3 stvari koje volim i 3 stvari koje ne volim kod srednje škole

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Pa, moja prva godina srednje škole završila se pre 9 dana. I vau, bilo je interesantno. Moram priznati da srednja škola ima pozitivniji uticaj na mene nego što je imala osnovna. I da, prva godina prošla je neopisivo brzo i lepo da, kada je počeo raspust nisam zapravo bila svesna da je stvarno počeo.
Ali, svaka priča ima dve strane - pa tako i srednja škola. U nastavku napisaću vam šta to volim, a šta to ne volim kod srednje škole. 



Stvari koje volim:

1. Odlično društivo.
I zaista ne znam zašto, verovatno jer većina nas tamo ima slična interesovanja i ciljeve... a i zato što smo stariji. Tako da je moj sveukupni osećaj je da je srednjoškolsko društvo dosta bolje od osnovnog.

2. Đački klub
Jedno veoma kul mesto gde najčeće provodimo vreme kada imamo prazne časove. Slušamo muziku, jedemo, šalimo se i slično. Zaista jedna pozitivna prostorija :).

3. Dobri profesori.
Pa, u tu grupu spadaju oni nam profesori koji imaju razumevanja kada nešto ne možeš da stigneš da naučiš, izlaze u susret, sa ljubavlju objašnjavaju svoju lekciju, shvataju da njihov predmet nije najbitniji u stručnoj školi gde stvarno taj predmet nema toliki značaj i slično ;).


Stvari koje ne volim:

1. Zaključavanje kabineta.
Naša škola je dosta velika, i prima zaista veliki broj učenika u toku jedne smene. Sad, stvar je u tome da na hodnicima ima malo klupica. To može izazvati jedan problem. Mi, đaci, nemamo gde da sačekamo čas. Moramo da stojimo isred kabineta dok je profesor ne smiluje da nam otključa kabinet kada dođe sa dnevnikom.

2. Pričanje na sred stepenica.
Opet citiram: "naša škola je dosta velika i prima zaista veliki broj učenika u toku jedne smene". Imamo tri sprata i puuuuuno stepenica da prođemo od jednog do drugog kabineta. Kada se neko isred vas nacrta i krene da priča sa osobom koja je na gornjoj strani srepenica, a usput stoji i tako zaustavlja ceo školski saobraćaj. Ma daj, zar stvarno sve naš koji stojimo iza tebe zanima da li je neki Petar, Žika, Miloje objavio sliku na instagramu. 

3. Loši profesori.
To su oni profesori koji misle da je njihov predmet najbitniji, da samo njihov predmet treba da se uči, "iako je ovo stručna škola gde taj predmet nema šta da radi", koji ti odmah da jedinicu kada nešto ne naučiš, traži bilo koju manu u tvom odgovaranju da bi ti smanjio ocenu i slično...



I to je to za ovaj post dragi moji. Pišite mi u komentarima šta to vi (ne)volite kod svoje škole - bila ona srednja, osnovna, fakultet... 
Voli vas vaša Moderna Štreberka. 
A.M.



2 коментара:

  1. Definitivno se slažem što se tiče društva, i meni je tako u srednjoj! Kod mene smo cijelo vrijeme u jednoj učionici, ali kada završi nastava pošto nam škola ima isto tako puno stepenica uvijek se zna desiti da dugo moramo čekati da se gužva raščisti jer svi poslije odmah navale na vrata škole za van koja su skroz dolje. Uglavnom, srednja je definitivno bolja od osnovne! Divan post draga :*
    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. јул 2018. 11:58

    Meni je u osnovnoj školi bilo užasno, srednja je bila skroz cool, ali sada mi je na faxu super; valjda tokom svih tih godina odrastamo i nekako pronađemo sebe i svoja interesovanja u kojima možemo uživati i u školi.
    Meni je u srednjoj školi jako smetalo društvo; imala sam ogroman razred i bilo nas je stvarno različitih, tako da su često izbijale svađe, tračevi su bili sasvim "normalna" stvar, ali ok, opet kažem bilo je koliko toliko dobro.
    Odličan post, uživala sam u čitanju.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши