Странице

Serije i filmovi koje sam odgledala u poslednje vreme

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Danas, kao što vidite po naslovu, ću pričati o serijama i filmovima koje sam odgledala u poslednje vreme. Pod izraz "poslednje vreme" mislim nekih  4-5 meseca unazad. Gledala sam malo "stvari iz čudesnih kutija" za vreme raspusta, malo na samom početku škole, i ponekad sam uspela i da ugrabim koju epizodu ili film ovih dana. Tako da, počnimo sa listom!

1.TAG (Ti juriš).
Jedna veoma zabavna i predivna komedija. Ja sam je gledala u bioskopu sa drugaricom i zaista mi se mnogo svidela. Radnja filma okrenuta je ka 5 muškaraca, najboljih prijatelja, koji još od malena svakog maja meseca igraju jednu igru - jurke. U toku igre rizikuju različite stvari poput posla, braka...
Međutim, jedan prijatelj od sve petorice nikada nije bio uhvaćen tako da su ostala četvorica odlučila da ga "zapljunu" baš ove godine. Jer je najranjiviji - ženi se. 
Sad kako će se film završiti, na vama je da sami otkrijete :).

Ocena: 9/10
Резултат слика за TAg

2. Heathers (Smrtonosna privlacnost)
Serija, koja je snimljena po istoimenom filmu iz 1989 digla je dosta prašine pre nekog vremena. Da li su tinejdžerski problemi prikazani na pravi način? Da li će nekog tinejdžera ova serija duboko potresti ili slično... I iskreno, zanimalo me je da li je serija takva kakva je i predstavljena. Brutalno prikazana mogućnost dešavanja stvari. Na neku foru kao i 13 razloga zašto. Samo na izopačeniji način. Mada se radnja se ne vrti samo oko jednog lika. 
Priliku sam imala da je pogledam kada je izašla na HBO i smatram da je treba odgledati. Dosta je poučna i prikazuje kakav svet zapravo može biti. Glavni ženski lik negde na sredini serije pokazuje svoje pravo lice koje me zapravo veoma iznenađuje. Veronika, koja je delovala kao osoba kojoj je samo sve prešlo preko glave zapravo će voditi celu fabulu serije,
Ocena: 7,5/10


Резултат слика за heathers tv show

3.To the bone (Do koske)
Ja ne znam da li je iko od vas koji ovo čitate odgledao ovaj film. Ali ljudi - ovo je prebrutalno. Priča o devojci koja je bori sa anoreksijom. Da bi se izlečila od bolesti koja ju je zadesila ide po raznim centrima za pomoć koji joj baš i nisu od pomoći (kako ironično). Međutim, na nagovor porodice, odlučuje da proba još jednom. Tamo upoznaje nove prijatelje koji se bore sa istim problemima, doktora koji se trudi da joj tamo bude što bolje moguće, dečka u koga se zaljubljuje a ni sama nije svesna toga... 
I taman kada je mislila da napreduje stvari kreću po zlu - greška koju misli da je uradila u životu i koja je dovela do smrti jedne devojke sada je progoni, svađa se sa jedinim momkom koji joj nešto znači, devojka za koju se jako vezala doživljuje stravično i iskustvo i slično... 
Neću vam otkriti kako će se film završiti, ali nešto ću vam reći - gledanje do samog kraja neće biti lako. 
Ocena:10/10


Резултат слика за to the bone



4. Famous in love (Slavna i zaljubljena)
Još jedna lepa serija, samo sa srećnijim sižeom. Radnja prati studentkinju Pejdž koja živi jednim skroz normalnim životom u Americi u zajedničkom stanu sa svoja dva najbolja prijatelja. Međutim, jednog dana drugarica je nagovara da pođe na tu super, kul audiciju za novi film u kome će glumiti najveće zvezde Holivuda. Na iznenađenje svih, Pejdž dobija glavnu ulogu i upoznaje se sa svetom slavnih koji je pun zamki i spoticanja.
Ocena:8/10


Резултат слика за slavna i zaljubljena

5. Guidance (Školski pskiholog)
Još jedna serija sa HBO-a! I još jedna serija vezana za srednjoškolski život tinejdžera. Svaka sezona, vezana je za novu generaciju, školu. U njoj postoje prisutni elementi misterije, i najčešći posao školskog psihologa u ovoj seriji je da razotkrije šta je zapravo dovelo do nekog događaja.  Koliko znam ima tri sezone, međutim odgledala sam samo prve dve i konkretno te dve mi se poprilično sviđaju.
Ocena: 9/10

Резултат слика за guidance tv show

Iiii to je to za danas, a mi se čitamo u narodnom postu!



2 коментара:

  1. Odgledala sam film "To the bone" sa ove liste, ali definitivno i ostale moram, baš mi privlačno deluje ova serija Guidance, i mislim da ću je sigurno pogledati što pre! Hvala na preporukama :)

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
  2. Jako interesantna lista. Nista sa nje nisam gledala,ali si me zainteresovala za neke stvari. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши