Странице

#zivotjednetinejdzerke: Divan dan u Centru, Badnji dan i Božić


Hristos se rodi! Želim svima pravoslavne veroispovesti srećan Božić. Na časovima veronauke i kod kuće smo učili o običajima ovog divnog dana. Ovaj dan je jedan od najradosnijih i najvažnijih hrišćanskih praznika jer se rodio Isus Hrist. Želim da vaša kuća zrači dobrom, radošću i ljubavlju <3


U utorak 05.01. sam išla u Centar sa tatom. Obavili smo nekoliko ličnih stvari i otišli da se zabavimo. Prvo sam bila u 5D bioskopu i gledala novi film koji se zvao "Dino safari". Pre nego što sam ušla unutra mislila sam da će to biti neki mirniji film, ali kada sam ušla iznenadila sam se. Svi mogući dinosaurusi su me napali. Bilo je veoma strašno, ali i zanimljivo. Predlažem vam da ga pogledate i doživite. 


Posle smo bili u McDonald's-u gde sam jela svoj omiljeni Wrap. Odatle smo otišli do prodavnice koja me je poprilično iznenadila. Jysk ima mnogo zanimljivih stvari. Ona ima sve potrebne stvari i sitnice za kuću koje su veoma povoljne. Tamo smo kupili mamin poklon za rođendan, nekoliko korpica, gumice, selotejp i praška.

I kupila sam novi dnevnik. Koji ću sa zadovoljstvom popunjavati u 2016-oj godini. Mnogo mi se sviđa njegov cvetni dezen. Ima ključić i katančić, a stranice u njemu su mojih omiljenih boja . Na poslednjoj strani se nalazi divan kolaž. 

Juče, u sredu 06.01. smo proslavljali Badnji dan. Pogodilo se da je tog datuma i mojoj mami rođendan. Ujutru mi je došla komšinica da se malo ispričamo. Ostatak dana sam provela u društvu maminih gostiju koji su joj došli na rođendan i pravljenju đakonija za večeru. Savršeno sam podnela post,  jeste bio jedan dan, ali je stvarno super prošao. Pravila sam paketiće za decu koja dolaze ispred vrata i maskirani pevaju pesmice. Išla sam sa tatom do crkve, i gledali smo kako pale badnjak. Kada smo došli kući bio je red za večeru. Prvo smo lomili česnicu i ja sam izvukla novčić, veoma sam srećna zbog toga :). Večera je divno protekla, pričali smo. smejali se, i uživali smo u divnim đakonijama.


Danas je Božić, i jedva čekam da vidim šta me sve čeka. Pozdravljam vas do sledećeg posta! 


2 коментара:

  1. Super ti prolaze praznici! :D
    Ja sam petog januara napunola 15 godina. <3
    Mi (u mojoj kuci) na dan Bozica lomimo cesnicu. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno, onda srećan rođendan sa zakašnjenjem <3
    Pa dobro, svako ima svoje običaje, mi lomimo na Badnje veče, a neki moji rođaci na Božić, tako da sve zavisi od kuće do kuće.
    Želim ti srećne praznike... <3

    ОдговориИзбриши