Странице

100-ti post - moja lična azbuka

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Danas je na red došao da bude objavljen i moj 100 post. Iako je bilo i uspona i padova, i dugih "nepisanja"... jako sam ponosna na sebe dokle sam dogurala. Predhodnih par meseci su bili veoma teški za mene. Toliko da nisam bila sigurna da li ću se uopšte vratiti. Te sam u navratima pokušavala da se vratim nadajući se mojoj daljoj aktivnost. Ali nažalost, od toga nije bilo ništa. Sada, nadam se, po milioniti put, da će se ova priča nastaviti bez velikih zastoja. I hvala vam na velikoj podršci - što preko bloga što preko instagrama. I nastaviću da se borim za ono što volim. Jer bez te borbe mi smo ništa.
Posle malo većeg uvoda volela bih da se bacimo na post.
Btw. ovu ideju sam dobila od raznih časopisa koji su pisali abecede raznih poznati ličnosti. Ja ću pisati azbuku. Naravno, biće napisana na latinici radi razumevanja onih koji ne znaju ćirilicu :).




Alergijska astma -  bolest sa kojom se borim već 4 godine. Otkrivena je kada sam imala operaciju slepog creva. Nije baš najsvetlija tema za priču ali mi je ona postala deo svakodnevnice te danas, uz pomoć raznih pumpica i tabletica, skoro i ne osećam njeno prisustvo osim kada se dogode komplikacijice. 

Blog - jedna reč je dovoljna. 

Violina -  jedan od mojih omiljenih instrumenata. Kao mala sam je svirala dosta dugo i mnogi su mi pričali da sam imala velikog talenta za nju. Međutim, selidba je uradila svoje i od iste nisam više nikada bila u prilici da je ponovno sviram. Ali, nikada se ne zna :).

Gordost i predrasuda - spada u moje najdraže filmove a i knjiga mi je jedna od omiljenih. Otkrila sam je uz pomoć mame i počela da ga skoro svakog 3. meseca gledam sa jednom od moji najboljih drugarica. 

Despasito - pesma koja mi je ovog leta isprala mozak. 


Đevrek - jedno od omiljenih peciva. Volim ga i pečenog i kuvanog. Zaista super doručak :).

Eukaliptus - obožavam eukalipts. Orbit žvake od eukaliptusa su mi omiljene a i mnogo volim da koristim aromatično ulje od eukaliptusa kada me boli glava... zaista pomaže!

Život - po meni najlepša stvar na svetu. 

Zak - moj predivni mačor koga mnogo volim. U odnosu na druge mačore on je prava maza. Stalno traži da ga neko mazi. Voli da skače na prozore i gleda šta se doga]a unutra. Mnogo voli švarglu a ponekad ume da se ponaša kao pravi pas - prati te gde god da ideš, kada hoće da se mazi izvrne se na leđa...

Iskrenost - osobina koju najviše cenim kod ljudi i koja mi mnogo pomaže oko "odabira" prijatelja. 


Jarac - dovoljno je da kažem da je to moj horoskopski znak :).

Knjige - jedne od mojih omiljenih stvari. Obožavam da čitam knjige i obavezno pročitam i po nekoliko mesečno. Moje mišljenje je da knjige menjaju svet što možete videti OVDE. Još jedna stvar na koju sam zavalna, a za šta su knjige odgovorne, jeste moj stav i spoznavanje mene :).

Leptir - mnogo stvari oko ovih životinjica me fascinira a i počela sam da ih volim od kada sam prestala da ih se palšim (da, kao malo dete sam imala opasan strah od leptira - ali, hvala Bogu, i ta faza mog života je prošla). Takođe mi je jako interesant bio termin "Efekat lepitra" koji se često koristio u teoriji haosa. Za još informacija o efektu leptira možete pogledati na vikipediji (KLIK).

Ljubica - jedna od mojih najboljih drugarica sa kojom je provedeno vreme najbolje provedeno vreme. Slične smo po pitanju razmišljanja i obe smo podosta sarkastične tako da... 
Obema nam je omiljena hrana pica i ona je neizostavan deo naše avanture kada god se vidimo.
Ljubav - moj glani pokretač.

Mašta - stvar koju imam na pretek i bez koje ja ne bih bila ja.


Noć - ovo doba dana korisrtim kao totalno izolovanje od sveta i opuštanje. Gledam seriju, pišem blog ponekad, čitam knjigu..

Njujork - grad u kome sam već isplanirala da živim i radim :)...

Osmeh - stvar zbog koje sve svaki put skroz raznežim i koju obožavam! Takođe, to je stvar koja mi se najviše sviđa kod spoljašnjeg izgleda.

Porodica - Jedan veoma kliše odgovor ali znam da ću od nje uvek dobiti punu podršku i ljubav. Ona mi je jedna od najbitinijih stvari na svetu.
Pančevo - moj omiljeni grad.

Radost - jedna reč je dovoljna.



Sladoled sa Milka čokoladom - definitivno moj omiljeni sladoled svih vremena.

Tamara - moja druga najbolja drgarica. Sa njom najviše volim da šetam i da idem u obližnji kafic. Obe obožavamo knjige i ona voli da mi priča o istorijskim ličnostima.

Ćevapi + kajmak + lepinja - najdraži porodični ručak koji sam ikada jela a dogodio se u Leskovcu na roštiljijadi.

Ukrasi za jelku - najlepše stvari u kući kada dođe vreme zimskih praznika

Feel >> Roobie Wiliams - jedna od mojih omiljenih pesama.


Helium - smatram ga srećnim hemijskim elementom jer mi je jednom prilikom doneo peticu te sledećeg časa nisam morala da radim kontrolni za koji se uopše nisam spremala...

Cveće - koliko god da obožavam proleće zato što ovih lepota ima na pretek toliko i ne volim cveće zbog njegovog polena.

Čokolada - omiljeni slatkiš ikada!

oker - omiljeni lik iz Batman-a 

Šala - kao što rekoh osmeh i smeh su nešto što mnooogo volim te i ono što ga izaziva mi je takođe veoma drago!



11 коментара:

  1. Drago mi je sto si zaokruzila broju postova. Postovi su ti stvarno divni, samo tako nastavi..

    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitke na 100. postu. Oduševljena sam ovim postom, baš si se potrudila za svako slovo naći nešto specifično. Btw mnogo volim ovu pjesmu *O* jedna mi je od omiljenijih

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo mnogo... drago mi je da još neko voli ovu pesmu onoliko koliko i ja :) ♡

      Избриши
  3. Super post! Baš fora napisan,baš si me nasmijala s nekim stvarima,ćevapi vrh xd <3
    Novi postovi su na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam na 100.postu i želim ti ih još mnogooo mnogo uspješnih i zanimljivih kao i dosada :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ideja za stoti post! I ja sam isto jarac u horoskopu, i kao mala sam svirala violinu, svakako se slažem da je najdivniji instrument. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши