Странице

#back2school Stvorite svoj savršeni radni sto!

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Čoveče, još samo 10-ak dana (tačnije 15) i ponovo se vraćamo u školske klupe. Ne znam za vas ali je meni ovaj raspust prošao brzinom svetlosti. Radila sam u suštini ono što volim, dosta izlazila, odgledala mnogo filmova i serija, pročitala dosta knjiga i odigrala mnogo sjajnih video igrica. Ali sada je vreme da se polako vratimo školi i našim obavezama koje se tiču nje. Prvi post iz moje BTS serije će biti organiizacija za radni sto koji će biti savršen za učenje i koncentraciju.
A da, hvala vam na 100 članova na blogu... sva vaša podrška mii mnogo znači. Takođe, sledeći post će biti ujedno moj 100-ti post na blogu i zbog toga sam mnooogo uzbuđena! Čeka vas nešto sjajno ;) (nadamo se u nedelju)..
Dosta sa uvodom, možemo započeti ovaj post!


BTW. MOJA OMILJENA CRNA ČOKOLADICA

1. Elektronski uređaji.
Oni su skroz na skroz zabranjena stavka na vašem stolu. Svi znamo koliko nam društvene mreže mogu odvući pažnju i onda učenje ode u propast. Tako da je najbolje da ih izbegavamo u širokom krugu. U koliko morate da odradite neki posebni rad preko kompjutera iskoristite jednu od mnogobrojnih aplikacija za zaključaanje društvenih mreža i zaključajte ih na onoliko vremena koliko je vama potrebno!



2. Sat.
Trebalo bi da uvek znamo koliko je sati i da od prilike odredimo kada bi trebala da dođe ona, jedva dočekana, mini pauza. Takođe sat vas može podstaknuti da uradite neki zadatak, pripremu za pismeni, u nekom određenom roku da biste posle znali koliko bi na pravom testu trebalo da požurite ili pak usporite.

SLIKA JESTE MUTNA ALI MOJA MALA LJUBAV DOMINIRA


3. Rokovnik.
Meni se mali milion puta dogodila situacija da krenem da učim nešto (ili da uradim neki domaći) i dođe mi vreme za pauzu i ja kasnije zaboravim da treba da nastavim sa pisanjem-učenjem istog. Zato sam uvela to da zapisujem svaki put kada nešto nisam završila samo da slučajno ne bih zaboravila da to kasnije uradim. A i naravno, u rokovniku nam se nalaze sve važne informacije i datumi koji će nas verovatno podsetiti šta inače trebamo da učim ili uradimo.



4. Mala kanta za otpatke.  
Isto mi se mnogo puta desilo da pogrešim nešto na nekom papiru i onda ga zgužam i ostavim sa strane. Te posle ne mogu da ga gledam tako zgužanog na stolu te ustanem i bacim ga. Pa se u povratku u moju sobu zadržim na svim mogućim mestima i koncentracija samo PUF-ne. Zato treba imati neku malu kanticu ili možda kesu (zaista sve jedno) u kojoj ćete odlagati sve stvari za bacanje i posle sve to baciti u pravu kantu za otpatke.



5. Voda.
Iskreno vam predlažem da vam od stvari za unošenje u organizam na stolu bude samo voda. Hrana vam može odvući pažnju (ili je čak možete pojesti previše) a sokovi i nisu najsvetlija stvar za održavanje koncentracije. Tako da - VODA JE ZAKON!


8 коментара:

  1. Wow uvek sam htela imati super opremljen sto.I ove savete cu iskoristiti.
    Stvarno je prelep post,vidi se tvoj trud zbog slika jer su preslatke i zelim ti da budes sto bolja ako je to uopste moguce jer si savrsena.

    https://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve cestitke za 100 clanova. Post je divan kao i slike!! ❤❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Složila bih se sa svime, pogotovo s tim da nemamo računar, mobitel ili druge uređaje koji nas mogu ometati. Ja nikada ne učim za radnim stolom, tako da nemam taj problem. Savjeti su fantastični, hvala ti na njima :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  4. Anstasija draga, sjajan post! Zaista odlicna i veoma originalna tema, jako mi se dopada! Ovo zaista jesu stvari koje bi trebao da sadrzi svaki radni sto. Inace predivne fotografije, odusevljena sam tvojom mackom!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши