Странице

#back2school Saveti za kvalitetnije i lakše uspavljivanje

Zdravo pamentni svete, vaša štreberka ovde! 
Ahh, danas je 31. avgust, kraj letnjeg raspusta. Ne znam za vas ali meni je ovaj raspust proleteo. Jednostavno ga nisam ni osetila a bio je i jedan od najlepših letnjih raspusta u mom životu.
A sutra... sutra se vraćamo u školske klupe i meni će sutra početi novo poglavlje školovanja. Srednja škola. Ne mogu reći da nisam uplašena, istravljena... ali držim se. Pošto se još nismo preselili u mesto u koje idem u Srednju školu moraću neko vreme da putujem busom. Bus iz mog mesta kreće u 10 do 6 što je poprilično rano te sam odlučila da dam sve od sebe da moje spavanje bude što kvalitetnije. Pa evo nekih saveta za vas!


1. Opuštajući zvuci.
Ako kojim slučajem živite u nekom urbanom mestu gde su glasna muzika, zvuk automobila ili pak glasne komšije postale  vaša svakodnevnica možete na Youtube-u ukucati Ambient noises gde imate milion zvukova koji opuštaju razne ljude. Moj omiljeni je zvuk kiše i uvek se opustim posle njega i mnogo lakše zaspim.




2. Treće oko.
 Da li  ste primetili da kada mazite mačke, tačnije kada ih mazite negde u tački malo iznad očiju i između njih  i kada malo pritisnete one zažmure i počinju da slabije dišu i legnu kod vas. U suštni to mesto se zove treće oko i njega imaju sva živa bića i kod svih se dešava isto kada pritisnemo tu tačku - puls se usporava i postajemo opušteni. Naučnici su dokazali da su ljudi kojii su se tu svako veče masirali a pritom imali insomnju posle nekoliko noći uspeli da zaspe tako da vredi pokušati zar ne :)!



3. Napitak.
Takođe je jedna od najboljih stvari da se zaspi topli napitak. Pomešajte kašičicu meda, toplog mleka (može i bademovog) i malo ekstrakta vanile i sigurno nećete pogrešiti.





4. Desna i leva strana.
Otprilike svako od nas ima stranu koja mu odgovara za spavanje. Mada, naučno je dokazano da se mnogo lepše spava na levoj strani ali samo kada nemate stomačne tegobe. Kada ih imate biće vam milion puta lakše, udubnije i lepše da spavate na desnoj.  




5.Isključite elektronske uređaje 30 minuta pre spavanja.
U suštini svi znamo kako to zračenje reaguje na nas tako da mislim da ulaženje u detalje oko ove priče nije toliko neopodno :). 


To je to, vidimo se u sledećem postu... ćaoo!



4 коментара:

  1. Čim sam vidjela naslov krenula sam skrikat i uletjela u post hahhah! Znači ovo je definitivno nešto što mi je trebalo! Hvala i odlično napisano! Super post! Želim ti svu sreću u srednjoj, i ne brini sve će proći super! <3


    check my new post -> https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post! Sigurno će mnogima biti od koristi. Ja zaspim relativno lako jer nema buke (živim na selu) i najčešće sam preumorna da se obazirem na druge stvari. Tebi želim sretan početak srednje škole, vjerujem da ćeš rasturiti. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican ppst. I meni je raspust mnogo brzo prosao, ali s obzirom da je danas 1. August a ne idem u skolu imam osjecaj da skola nece jos poceti, tjesim se. Ovi savjeti su odlicni, ja najcesce koristim zvuk kise

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kad sam pročitala naslov odmah sam ušla u ovaj post i nisam mogla dočekati da mi se učita. Danas moram ranije u krevet jer mi sutra počinje škola.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши