Странице

I love spring TAG

Zdravo pametni sveteee....vaša štreberka ovdee....
I pošto je ova nedelja završena i počeo je vikend odlučila sam da napišem post... Katie sa bloga Katie's Little Corner me je spasila od mučenja oko biranja teme za post. Da budem preciznija nominovala me je za Tag od imenom "I Love Spring" i veoma mi se sviđa tako da ću ga sa zadovoljstvom uraditi...
Pre posta želela bih da se pohvalim da sam napisala jedan post za Famozu OVDE, i  da su ga oni objavili. Tako da sam zbog toga još srećnija....A za đake koji su se, kao ja, iznervirali zbog nepravednog takmičenja iz biologije, ne treba da se sekiraju. Svi đaci koji su učestvovali na opštinskom takmičenju iz biologije prolaze u okružno i dobijaju diplome...pravda za nas biologičare :) Za više informacija kliknite na LINK.
A sada krenimo na tematiku ovog posta...


1. Omiljeni prolećni lak?
Paaa, pošto je proleće "školsko" godišnje doba ne mažem toliko lak za nokte. Ali ako već mora da izaberem izabrala bih Avon Coral Reef...

2. Koja je tvoja must have boja karmina ovog proleća?
Sve zavisi da li idem negde kada je dan ili kada je noć. Kada je dan definitivno Peach Flatters a kada je noć onda Ruby Kiss ili Real Red. Ili volim da pomešam Ruby Kiss i Real Red kada idem na neku specijalnu priliku... :)

3. Pokaži nam svoju omiljenu haljinu ovog proleća!
Najlakši zadatak! Definitivno haljina sa belo rozim prugama i cvetićima na krajevima. Kupljena je u New Yorkeru. Evo je na slici...


4. Koji je tvoj omiljeni cvet?
Hmmm... ja kao osoba nisam baš zaluđena cvetovima ( alrgija )  ali  mogu slobodno da kažem da su to suncokret i Afrička Margareta.

 5. Koja je tvoja omiljena marama/dodatak?
Volim da nosim marame... i šnalice u obliku cvetića. Nekako te boje sa moje omiljene marame bude proleće u meni, a pošto ne mogu da nosim pravo cveće u kosi zašto ne bih veštačko... :D


6. Zbog kog ovogodišnjeg trenda si najviše uzbuđena?
Nisam sigurna... nikad se ne oblačim specijalno za neko godišnje doba...obučem se onako kako mi u tom trenutku prija. Ali jedva čekam da obučem neke farmerice i majcu na kratke rukave....samo još malo da otopli :).

7. Tvoja omiljena prolećna sveća?
Uf sad! Volim sveću od pomorandže i čokolade, to je moja omiljena sveća...ali sam nju koristila i za vreme zime tako da....

8. Koji je tvoj omiljeni dezendoranz/parfem ovog leta?
U poslednje vreme non-stop stavljam dezendorans od Dove-a Original...sa njim dam bukvalno zaluđena jer ne podnosim jake i slatke mirise dezendoransa. Volim ih na parfemima ali na dezendransima ne mogu da ih podnesem...Što se tiče parfema počela sam da koristim "Perfume for Loves" i veoma sam zadovoljna njime....


9.Kakvo je proleće tamo gde živiš?
Pa, proleće k'o proleće. Sve cveta, ima puuuuuno polena, otoplilo je, ima puuuuuno polena, sve se budi, ima puuuuuno polena.I tako, veoma je zanimljivo ovde :). Da li sam rekla da ima puuuuno polena? XD

10. Koja je tvoja omiljena stvar u vezi proleća?
Priroda izgleda lepše...I nekako, sa tim lepim vremenom se popravlja naše rasoloženje tako da je i to ono što volim kod njega.

11. Da li obavljaš prolećno čišćenje?
Iskreno ne. Mislim da nema razloga da čekamo neko godišnje doba da bismo sredili kuću ili sobu...jednostavno nema smisla.

12. Neki planovi za prolećni raspust ili naredni odmor?
Planiram da za vreme Uskršnjeg raspusta odem u Aleksinac i Niš kod rodbine...ali i dalje nisam baš sigurna. Jer, šta ima lepše da uživaš u šetnji sa drugaricom u prolećnim danima,čitanje knjiga, provođenje vremena sa porodicom. Šta god radila, jedva čekam da dođe raspust :D.

13. Kada farbaš Uskršnja jaja?
Na Veliki petak. To mi je jedan od najdražih dana. Cela moja porodica uživa radeći to i stvarno mi se oko tog događaja stvaraju predivne uspomene....

14. Nosiš li u proleću više boja u svojoj odeći?
Naravno, volim da izgledam u stilu sa svim tim cvećem i radošćuuu.

Sada je red da i ja nekog nominujem, pa ću nominovati... i naravno vi produžite nominaciju :)



                         A mi se vidimo u sledećem postu....



6 коментара:

  1. Odlični odgovori! Drago mi je što si uradila tag :) Ovaj tag je bio collab sa Anom koju si nominovala (ali nije ga još uradila), ali nema veze ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti...upsss nisam obratila pažnju... sve u svemu sad ima dupli razlog da napiše post. Ljubim te <3

      Избриши
  2. Divno si uradila ovaj tag! :)
    I ja bih uskoro trebala da ga uradim, jako mi je zanimljiv. :) Tvoji su odlični, uživala sam čitajući post! :) <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na nominaciji! Jučer sam napisala post na tu temu, u collabu s Katie, kao što je već rekla. ♥

    ОдговориИзбриши