Странице

Infinity book box - martovski paketić.

Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Danas kada sam se vratila iz škole na stolu me je čekao moj paketić koji sam dugo očekivala. Paketić je došao malo kasnije nego inače, ali nema veze...i ovako je sasvim dobro. 
Ako neko ne zna Infinity book box dolazi svakog meseca (ako ga naručite) na vašu adresu. U paketiću se nalazi jedna knjiga i još po neke knjiške stvarčice. Vi ne znate šta će biti u paketiću tako da je to kao paketić iznenađenja, a ja volim iznenađenja :). Ako želite d poručite svoj aprilski paketić možete to učiniti na stranici Eme: Bookmarks by Ema - obelezivaci za knjige. Sam paketić košta 650 dinara a sa poštarinom ispadne približno 900 dinara.


Prva stvar koju sam izvukla iz mog paketića iznenađenja bila je knjiga! :). Knjiga se zove "Bunar" a nju je napisao makedonski pisac Dimitar Baševski. Izdavač je Aripelag.  Za roman koji je izdat 2001 godine i koji je sada "pred nama" je dobio nagradu Utrinskog vesnika. Pisac je veoma uspešan a njegovi romani se čitaju širom sveta.

   
Zatim sam izvukla nešto što mi je izmamilo osmeh na lice :). Emin bookmark je sada na sebi imao lik jednog od mojih najbražih glumaca. Na slici jeeeeee...Marlon Brando. Ako ne znate ko je on, onda ću vam reći da glumi kuma u filmu Kum :D. A ako i dalje ne znate ko je on onda pogledajte film Kum.


Sledeća stvar je Elin ručno rađeni sapunčić. Prelepo miriše i napravljen od prirodnih sastojaka. Možete još puno toga naručiti na njenom FB-u: Ela prirodna kozmetika. Na sapunčiću piše: "We read to know that we are not alon".Meni je veoma žao da ga iskoristim tako da ću ga vervatno staviti u orman.


Veoma podržam to da se mladi talenti (za bilo šta) "guraju" napred. Infinity je odlučio da  podrži mlade talente za pisanje. Svi koji su zainteresovani mogu da ih kontaktiraju i pošanju im neku kratku pesmu ili priču i nađu svoj rad u novom Infinity book box-u


Poslednja stvar je platneni ceger. Sa FB-a :Print Shop Kolibri. To mi je prvi knjiški ceger koga ću koristiti sa zadooljstvom. Na njemu piše Reading gives us someplace to go when we ave to stay where we are.


Ovim Infinity book box-om nisam baš zadovoljna... Tako da sam odlučila da napravim malu pauzu. Sledećeg meseca ne očekujte ovaj post, ali će sigurno biti neka recenzija ili nešto tog tipa. A mi se vidimo u sledećem postu, ćaoo...


4 коментара:

  1. Čim sam videla post oduševila sam se! :) Jako volim ovakve postove. :) <3 Pa ipak, takođe nisam zadovoljna, sreća da ovaj nisam poručila..U principu, unutra se nalazi knjiga, sapunčić, obeleživač i neki tamo papiri. Nisam sigurna da je vredno 650 din.. Nešto su popustili, no videćemo sledećeg meseca i neka blogerka će ga sigurno naručiti. :) <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19. март 2016. 12:24

    super post!
    ako zelis follow-follow napisi mi u komentar
    moj novi post ako zelis pogledati http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/03/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши