Странице

20 Ciljeva za 2016-u godinu i tegla uspomena

Okeej, ja se stvarno izvinjavam što juče nisam napisala post, ceo dan sam ležala u krevetu i iz nekog razloga bila smorena i umorna. Ali evo, sad sam super i spremna sam za nove radne pobede. Svi znamo da je decembar mesec dobrog raspoloženja, parznika ali i odluka. Tako da sam odlučila da moje ciljeve napišem na papir i zakačim za orman, i kad budem ispunjavala jedan po jedan cilj polako ću ih štiklirati. A one koje ne uspem da ispunim će biti prvi na listi 2017-e godine.
Da bi mi bilo lakše odlučila sam da napišem post o toj temi i malo se pozabavim ciljevima i odlukama.  
Pa da počnemo.
1. Ne nervirati se oko sitnica.
2. Biti odlična u školi.
3. Više svirati giraru.
4. Pisati dnevnik.


5. Zdravo se hraniti i jesti manje slatkiša.
6. Više se smejati :D.
7. Piti više vode.
8. Povećati fizičku aktivnost.
9. Pogledati 20+ filmova.
10. Pročitati 15+ knjiga
11. Imati 10 000 pregleda na blogu.
12. Praviti kreativnije fotografije.
13. Odlučiti u koju srednju ću ići.
14. Kupiti kariranu košulju.
15. Srediti bicikl.
16. Kupiti uvijač za kosu.
17. Zasaditi drvo.
18. Naučiti neki novi ples.
19. "Sprijateljiti" se sa psima.
20. Usavršiti kuvanje :)

I da, kao što vidite u naslovu odlučila sam da ove godine napravim teglu uspomena. Nikad je pre nisam pravila ali sam čula da je dobra stvar tako da ću probati. Moja tegla izgleda ovako:



Tako da... budite kreativni. Vidimo se u sledećem postu...


2 коментара:

  1. Obožavam tegle uspomena, mislim da će se i tebi dopasti. Biće ti veoma drago da pred kraj godine ponovo proživiš barem na malo sve te trenutke.☺ I nadam se da ćeš uspeti da ostvariš većinu ciljeva. Srećni praznici!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, pa hvala ti puno, čula sam mnogo lepih stvari o njoj ali je nikad nisam napravila. Takođe, srećni preaznici...♥♥♥

    ОдговориИзбриши