Странице

životjednetinejdzerke: Raspust, Rođendan....


Zdravo svima! Drago mi je što je ovo prvo polugodište (kod nas u Vojvodini) zvanično gotovo. U četvrtak sam ponosno došla kući i pokazala roditeljima knjižicu sa zaključenim ocenama. Sreća na njihovim licima i čestitke su me učinile još ponosnijom i srećnijom. Jer, kada vi radite nešto zbog sebe i svoje budućnosti i vidi se veliki napredak, ljudi koji vas vole i podržavaju će biti srećni zbog vas, makar taj napredak bio veliki ili mali. U podne sam obavljala poslednje pripreme koje su bile vezane za moj rođendan: ukrasi, torta. A onda je došao vozač kombija koji je doneo moj poklon, poklon koji su mi moji roditelji kupili. To je bio kompjuter, naravno, moji roditelji su znali šta mi je potrebno i prelepo me iznenadili kompjuterom za moju sobu. Predveče sam išla na žurku koju je moja škola organizovala za kraj godine. Mnogo smo se lepo proveli. Kad sam se vratila obavljale su se poslednje pripreme za moj kompjuter. Sutradan sam se probudila sa osmehom na licu, bio je moj rođendan.



Da, rođena sam na katolički Božić i ovom prilikom želim svim ljudima katoličke vere (sa zakašnjenjem) da poželim srećan Božić :). Pokušala sam u jutarnjim satima da napišem post, ali gosti su me omeli u tome. Nisam pravila žurku povodom mog rođendana, nego sam zvala rođake i najbolju drugaricu kod mene kući. Super sam se provela, dobila sam puuuno čokolada
, novca i odeće, ali jedan poklon mi je najdraži.

Moja najbolja drugarica mi je pored bluze, koja je preslatka, poklonila svesku u koju je svašta ispisala i izlepila. Sve te stvari su vezane za mene i našie prijateljstvo. Ovim putem joj se zahvaljujem jer znam da čita ovo <3. Kad sam uveče legla bila sam puna utisaka i osećanja. Bila sam presrećna, i nadam se da će biti još ovako lepih i ispunjenih rođendana,  jer ako slaviš sa onim koga voliš i ko tebe voli sigurno nećeš omanuti. Želim vam da svaki dan budete srećni i ispunjeni.
 I da, očekujte sutra post koji sam juče trebala da postavim. Pozdravljam vas do sledećeg posta, ćaoo!

Нема коментара:

Постави коментар