Странице

Budi svoj, bez obzira šta drugi misle!

Zdravo društvo! Evo, sedim ceo dan u kući gledajući televizor i razmišljajući o ocenama u školi. Uvek sam bila odličan učenik, ali uvek je postojala jedna mana. Ona me je uvek stavljala u neznanje kakvu ću ocenu imati, u brigu što ne stižem na kontrolne, pismene i važne stvari koje se tiču škole. Naravno, uvek završim sa svim peticama ali  u takvim trenucima me škola zabrine jer se sve nakupi, i nikad ne budem sigurna da li ću sve stići da uradim na vreme.Ta stvar je alergija (alergijska astma). Sa njom se borim već dobrih 4-5 godina, i uvek u doba oko Nove godine i proleća me "napadne". I ja onda ne mogu da idem  školu najmanje jednu nedelju. Ovaj "napad" alergije traje već tri nedelje, i uspešno me ne pušta na miru. U tim lošim danima se  desilo nešto što me je učinilo presrećnom. Prekjuče me je reklamirao moj omiljeni časopis HEJ! I poprilično me iznenadio izabirom posta koji je postavio na svoju stranicu. Tim postom sam ja prezadovoljna, ali nisam znala da je toliko dobro ispao... Tako da sam danas odlučila da pišem post o tome kako treba da budemo svoji. Isprva nisam imala neku inspiraciju, ali dok sam gledala Disney channel i njihove filmove rodila mi se ideja! Oduvek sam sa zadovoljstvom gledala njihove filmove, ali nisam nista shvatala kao sad. Naime, danas sam odgledala dva filma koji imaju istu poruku kao nekoliko drugih filmova, pa ću pokušati da vam preko njih objasnim zašto je važno biti svoj.

1.Descendants (Naslednici)

Malo je reči da me je film ostavio bez teksta. Radi se o deci zlikovaca: Grdane, Kruele, Džafara i Zle kraljice. Njihovi roditelji žele da njiova deca budu kao oni -zli. "Odmetnici" su zarobljenu na nekom ostrvu sa kog ne mogu da izađu, sve dok jednog dana deca Grdane, Kruele, Džafara i Zle kraljice ne dobiju priliku da idu u srednju školu van ostrva. Oni dobijaju zadatak da uzmu čarobni štapić od vile i daju ga svojim roditeljima da bi oni zavladali svetom. Ali, kada oni dođu u srednju školu van ostrva menjaju se i saznaju šta je ispravno. 
Čak će na kraju filma morati da se suprodstave roditeljima. Pesma koju su snimili me je naročito oduševila.


2. Camp Rock ( Kamp rokera )

Devojka dolazi u kamp pun 
muzike i plesa - pravo mesto za nju. Tamo, kao i svuda postoje "popularni", ona želi da bude jedna u njih tako da se uvaljuje u velike laži. Čak gubi poverenje jednog dečka kome se sviđala. Kad ona otkrije ko je zaista i da ona vredi na svoj način sve dolazi na soje mesto. Možete poslušati pesmu dole ( Znam, znam, ali šta ću kad su im pesme odlične...)



                           
   
3. Jump in! ( Uskoči )

Priča o dečku koji treba da postane bokser, kao njegov otac. Onda otkriva svoju ljuba prema preskakanju konopca. Njegov otac idalje misli da je to besimsleno, ali on odlučuje da prati svoj san. I uopšte nije pogrešio, otkrio je svoj novi talenat i odlučuje da ga prati. Tako on postaje profesionalni preskakač konopca. 
4. Cloud 9

I poslednji, ali ne i najmanje važan film Cloud 9. Radi se o devojci
koja je uvek uspevala da postigne ciljeve samo uz pomoć tate. Zbog toga ulazi u raspravu sa prijateljima i neverovanje u sebe. Ali odlučuje da uzme stvari u svoje ruke. Postaje odlična skijašica i zajedno sa svojim drugom uspeva da pobedi na velikom takmičenju i dokaže da je dovoljno samostalna.


Predlažem vam da pogledate sve te filmove, jer ćete sigurno da osećate tu neku energiju i potrebu za promenom. Nemojte biti ono što drugi traže od vas, nemote da izmišljate razne stvari da bi bili traženi u društvu. Verujte mi, svako vredi i svako ima svoje kvalitete. Budite svoji i pucajte od samopouzdanja :D
Pozdavljam vas do sledećeg posta!



2 коментара:

  1. Gledala sam neke od ovih filmova kad sam bila mladja, ali sam ih prerasla, Disney mi vise nije nesto smesan. Mada si nasla super i originalnu temu na koju bi mogla da pises :)

    ОдговориИзбриши