Странице

DIY-holidays

Zdravo svima! I od danas konačno počinje winter edicija, yeeeey! I moja nova serija postova kreće sa jednim postom u koga sam uložila najviše truda i energije a to je DIY post. Da, da, već je krenulo vreme da se sobe ukrašavaju za divne predstojeće praznike, i naravno da sve bude savršeno.


Pa bolje da što pre krenemo inače će ovaj post biti toliko dugačak da ćete morati da ga čitati 30min.

1. Pahuljice za prozor...

Svi znamo kako se prave one obične pauljice, koje iseckamo za 10-ak minuta i naravno, nismo baš zadovoljni njima jer ne ispadnu onako kako smo očekivali. Te iste pahuljice smo naučili da pravimo u 2. i 3. razredu osnovne, ali najveći problem je bio što pahuljice ne izgledaju baš tako lepo. To su ove: 



Jel' sam u pravu? Predpostavljam da barem većina vas pravi gomilu ovakvih pahuljica ali, ja imam način kako da vaše pauljice izgledaju savršeno (zvučim kao iz neke reklame)! Samo pratite sledeće korake.

1. Potrebne su vam makaze i papir sa istim dimenzijama (oblik kvadrata) 10X10
2. Presavite papir na pola (da ima oblik pravougaonika).
3. Presavite papir ponovo na pola (da ima oblik kvadrata).
4. Zatim napravite praougli trougao i odsecite donji deo.
5. Posle toga isecite papir sa jedne strane kao grane od jelke.
6. To isto uradite i sa druge strane.
Slikovito objašnjeno imate ispod:


A kada rastavite pahuljicu ona izgleda ovako:


2. Pahuljica za vrata, orman, zid...

1. Potrebno vam je 6 papira dimenzija 10X10 (oblika kvadrata).
2. Zatim napraite jednakostranični trougao i odsecite višak papira koji se nađu sa strana (ako ih ima)
3. Onda napravite još manji trougao i opet ako ima viška sa strane odsecite.
4. Zatim na strani koja može da se otvori izrežite koliko želite resica (ali ne do kraja!).
5. Posle toga uzmete svaku stranu i zalepita sa njenim parom naizmenično, jedan sa jedne drugi sa druge strane.
6. Zatim svih šet delova spojite u jednu pauljicu.
I slikovito objašnjeno imate ispod:


A kada se zakači na vrata izgleda ovako:


3.Lampioni...

1. Naduvajte balone mali dimenzija.
2. Zatim umočite konac (vunicu) u lepak i krenite da je obavijate oko balona.
3. Balon sušiti 15 minuta fenom na srednjoj jačini.
4. Ostaviti balon preko noći da se skroz osuši.
5. Izbušiti balon.
Slikovito objašnjenje imate ispod:


Kada se izbuše mogu se na razne načine upotrebiti za ukras. Ja sam to uradila ovako:


4. Svećnjak...

1. Potrebni su vam: teglica, figurica, lepak, šljokice i čep od flaše.
2. Prvo zalepite figuricu za čep.
3. Posipite čep belim šljokicama da izgleda kao da je pao sneg.
4. Stavite lepak sa gornje i donje unutrašnje strane teglice.
5. Zatim ubacite šljokice, protresite i izbacite višak.
6. Zalepite čep sa figuricom za dno teglice i zatvorite čep.
Slikovito objašnjenje imate ispod:


 Kada završite sa svim tim možete staviti sveću na vrh, malo sam lošije slikala pa se ne vidi, ali vi sigurno možete to lepo uraditi. Moj svećnjak izgleda ovako:


Volela bih da mi pišete i slikate ako ste nešto od ovoga probali  na moju FB stranicu OVDEEE .
Nadam se da vam se ovaj post svideo jer sam se baš potrudila za njega, pozdravljam vas do sledećeg posta...



2 коментара:

  1. Super su svi diyevi! Ja sam pre par dana stavila isto post kako se prave ove pahulje za vrata, ali ih ja stavim da vise sa plafona. :)
    Pogledaj moj post ako zelis. :D

    blogteenqueen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши